Manfred Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ...og vi er SÅÅÅ langt off topic nå... Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvordan finne ut grader. 1. Hent gradskiva fra skole penalet. 2. Rett ut sylinderen (Stram den) 3. Ta en tusj or merk i midten på sylinderen (ben strek) 4. Legg gradskiva på sylinderen så "Pilen" på gradskiva peker mot streken som du satt. 5. Wolla, du kan nå lese av Graden Den var ganske genial synest da jeg Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
Gjest Creep^^ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nesten alle gutter har "bøyd" penis, faktisk mange bøyer til venstre oxo, men hørt om dem som har nedover og oppover..men aldri møtt en til høyre enda. Jeg er ikke homo eller noe, men kan bli tema når vi tar en pills..om man er venstre ell høyre lix Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Min tar og en venstresving når den nærmere seg hodet. Var redd for at dette skulle bli et problem under samleie, men det var det ikke. Madammen liker det, og klager ikke på svingen. Og svinger er ikke så veldig liten... Jeg ville, som andre allerede har nevnt i denne tråden, ventet til du har hatt ditt første, kanskje flere, samleier, og eventuelt har snakket med partneren din om det var et problem eller skapte noe ubehag for henne. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hør nå her! Det finnes flere skeive enn rette xp Det blir bare bedre for den du har sex med. Det "trykker" liksom mer inn i siden^^ Mvh. Jon Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_* Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Penis bøyer seg fordi pungen henger mere ned på ene siden. Altså, om pungen siger på høyresiden, så bøyer penis seg mot høyre. Get it? Dette er helt normalt, og de fleste gutter har det slik.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tja... Det er vel mest en teori. Det skulle ikke være noen grunn til at den skulle bue seg da. Kanskje stå skrått, men ikke bue seg. Men det er sant at det er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg