Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med penis? (Bøy til venstre).

Gjest Worried

Anbefalte innlegg

Gjest Worried

Hei, velger å poste dette som anonym siden det er ganske mange som kjenner meg på dette forumet, og vil ikke at de skal kunne knytte denne posten opp til meg.

Jeg er en gutt på 18, jomfru sådan. Men føler det kanskje kan endre seg om ikke veldig lang tid, siden jeg nå er på vei inn i mitt første seriøse forhold på veldig lang tid. Men til problemet. Når penis er fult erigert så får den en kraftig bøy mot venstre, dette er ikke tilfelle før den er fulstendig erigert. Har lest en del på nettet og har funnet ut at dersom det er ca 30grader eller mer bøyning så an det skape problemer. Men hvordan kan jeg sjekke hvor mange grader den peker mot siden?

Noen kommer kanskje til å si at en liten bøyning er vanlig, men i mine øyne så er ikke bøyningen særlig liten, det ser faktisk ganske rart ut i mine øyne. Er det noen som har kjennskap til noen metoder for å kanskje "trene" opp penis til å peke mer andre veien, eller er lege eneste håp dersom det viser seg at det er såpass kraftig at det kan skape problemer?

Men la oss nå si at den ikke er på over 30grader da, det ser fortsatt ganske dumt ut, det kommer nok jenta til å synes også. Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså når du har fullt erigert penis, gjør det vondt å "tvinge" den rett med hånda?

Selv har jeg en relativt liten penis, som også har en bøy på 15-20 grader. Jeg var også jomfru i godt over 18 år, og man vil kanskje tro at det da var et "problem" å ta av seg buksene foran jenta som både var yngre, og mer erfaren, men det gikk veldig bra, så er nok ikke noen krise for deg heller :)

Altså at det kan bli problem når den heller mer enn 30 grader kommer nok veldig an på lengden, stillinger man benytter eller. Og hvordan du kan finne ut vinkelen er vel å bruke gradeskive, hvis ikke øyemålet duger ;) 90 grader er jo rett til siden, 0 grader rett frem, bare å beregne litt.

Lenke til kommentar
Gjest Worried

Takk for svar. ;)

Nei, gjør ikke vondt å rette ut med handa. Det strekker, men gjør ikke vondt på noen måte.

*løpe å finne fram gradeskive* :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det høres rart ut at en på 30 grader skal gi deg store problemer. Det er ganske mange som har en som buer ganske mye, og da også nærme 30 grader.

Det er mer normalt at den buer enn at den er helt rett, som jeg kommenterte i en annen tråd. Er du virkelig plaget av det, og den er umulig å bruke til det den skal, så er vel siste utveg å gå til legen, for å rette opp kirurgisk. Men igjen er dette siste utvei, hvis den ikke funker.

Er den lang, så har ikke 30 grader mye å si, er den 10cm og buer 30 grader vil det kanskje bli mer tumlete. Jeg synes du skal vente og se om den funker under samleie. Inntil da så synes jeg bare du skal kose deg med den du har, og regne med at alt funker som det skal ;)

Lenke til kommentar
Altså, er penis bøyd, eller står penis fra roten litt ut til venstre istedenfor "rett opp" ?

Har hørt at det er vanlig at penis står litt til venstre, eller høyre, men selve penis er ikke bøyd akkurat. Synes det der høres litt skummelt ut jeg :/

Det er helt normalt at selve penis buer. Enten til en av sidene, opp eller ned.. Dette er som sagt mer normalt enn at den er helt rett.

Lenke til kommentar
Gjest worried
Ville tro det er det at den står litt til siden, ettersom han klarer å rette den ut, og det at det kommer først når penis er fullt erigert.

Nja, det virker som bøyningen begynner rett etter roten og blir kraftigere ut mot tuppen. og det er nettop dette som skremmer meg litt, det ser liksom så rart ut. Problemet er der når det ikke er full ereksjon også, men ikke langt på nær like ille som ved full ereksjon.

Lenke til kommentar
Det er 100% normalt...

Kanskje du klarer å treffe g-punkte bedre til og med ^^

Ikke tenk på det...jenta bryr seg ikke :)

Lykke til.

Ifølge ny viten finnes det ikkje et "g-punkt" som skaper vaginal orgasme, bare en tykkere skjedevegg. Aka alle jenter har ikkje mulighet for vaginal orgasme, og g-punktet finnes ikkje i den forstand man nå tenker på det. :p

Lenke til kommentar
...ikke noen seriøs kilde, altså...

Illustrert Vitenskap har mange gode, seriøst og riktige artikler fra skikkelige, seriøst og dyktige forskere :)

De har også mange tvilsomme kilder, og presenterer ting som sannheter som mangler et godt statistisk grunnlag.

Jeg sier ikke at alt de sier er feil, men de har hatt en tendens til å presentere endel tvilsom forskning som fakta, uten noen god henvisning til hverken kilder eller forskningsresultater.

Lenke til kommentar
...ikke noen seriøs kilde, altså...

Illustrert Vitenskap har mange gode, seriøst og riktige artikler fra skikkelige, seriøst og dyktige forskere :)

De har også mange tvilsomme kilder, og presenterer ting som sannheter som mangler et godt statistisk grunnlag.

Jeg sier ikke at alt de sier er feil, men de har hatt en tendens til å presentere endel tvilsom forskning som fakta, uten noen god henvisning til hverken kilder eller forskningsresultater.

Det kan godt være, men bladet er iallefall det beste vitenskapsbladet her i Norge :p Iallefall det jeg har fått med meg :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...