AvidGamer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sony planlegger Spin-Off film av Spider-Man filmene, og den skal fokusere på Venom! http://www.slashfilm.com/2008/07/30/sony-d...spin-off-movie/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så dårlig som Spider Man 3 gikk så har jeg liten tro på den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Spider-Man er vel bunnen av bøtta mht superheltsjangeren - så dette var dårlig nytt. Jeg sliter fortsatt med ettervirkningene av tre'rn, som var en lidelse fra start til slutt. Det eneste dette franchiset duger til er å selge burgermenyer til kidsa! Endret 31. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nåja, toer'n funket, så det er vel mulig å lage en god venomfilm. Spesielt fordi venom i utgangspunktet er en interessant ide. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har liten tro på neste Spider-man film, men en film med Venom kan bli bra så lenge de tør la Venom være Venom. Det siste vi trenger er enda en fjott som sitter og klager over hvor kjipt livet er i nesten to timer. En "Hulk" film med Venom i stedet for Hulk hadde vært litt morsomt, men jeg hadde ikke hatt noe imot om Venom bruker store deler av filmen på å beskytte "territoriet" sitt mot for eksempel Carnage. Hadde heller ikke hatt noe imot om Venom-verten var Ann Weying denne gang, så vi hadde en kvinnelig, um, helt for en gangs skyld. Begynner å bli litt all macho-greiene de holder på med. Den eneste kvinnelige superhelten jeg kommer på i farten de har hatt på film i det siste er Sue Storm, og hun hadde til gjengjeld hele tre menn med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå