jeeesus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hver gang jeg skal laste ned en torrentfil så starter opera sin torrentklient, jævlig irriterende for jeg har sikkert 10 ganger større hastighet på filene hvis jeg laster de ned i uTorrent. Mulig å slå av den torrent nedlastinga? Så slipper jeg å åpne opp ff hver gang jeg skal laste ned en torrentfil. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ja, det er det. opera:config -> bittorrent -> enable hukes av [save] edit1: Den ville tydligvis ikke ha opera:config som url, så da er det bare å skrive "opera:config" i adresselinjen. edit2: Du kan vel også gå inn på verktøy -> instillinger -> nedlastning -> app/x-bittorrent og sette opp ønsket program der. Endret 31. juli 2008 av zeltex Lenke til kommentar
jeeesus Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hver gang jeg skal laste ned en torrentfil så starter opera sin torrentklient, jævlig irriterende for jeg har sikkert 10 ganger større hastighet på filene hvis jeg laster de ned i uTorrent. Mulig å slå av den torrent nedlastinga? Så slipper jeg å åpne opp ff hver gang jeg skal laste ned en torrentfil. Takker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå