Fiske Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Om noen som vet hvor jeg finner PLL adressen min på dette bildet og kan streke en ring rundt området på det, så hadde jeg vært evig takknemlig! Lenke til kommentar
Komadyret Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det er vanskelig med laptoper. Jeg har funnet den på et par, etter å ha skrudd ut hele hovedkortet. Du kan sjekke denne siden her: http://www.cpu-cool.de/FSB.HTM den forklarer ganske godt (på engelsk, med bilder)hvor og hvordan man finner PLL chipen. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Prøv en etter en og se om den virker, er ofte raskere enn å skru opp hele sulamitten. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Innebærer det ikke risiko å prøve alle PLL adressene eller er dette en litt "tom" advarsel for å unngå å bli stillt til ansvar for eventuelle skader ved overklokking? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Innebærer det ikke risiko å prøve alle PLL adressene eller er dette en litt "tom" advarsel for å unngå å bli stillt til ansvar for eventuelle skader ved overklokking? Det værste som kan skje er at du må restarte PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå