Jomzen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Denne MP3-spilleren kan også brukes som håndfri. Les mer Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 MTP er vel støttet uten problemer i Linux? libmtp er støttet både i Rhythmbox, Amarok, gnomad etc. -C- Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I tillegg har man MTPfs gjennom FUSE, men har aldri prøvd MTP da jeg foretrekker å ha spillere der jeg kan kopiere filene rett over uten noe mikkmakk (MSC). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå må amobil slutte med dette tullet om at Koss Portapro har god lyd! Glem det! Til techno og rap; JA. Rock, blues og pop; NEI. Det finnes øre-PLUGGER som er bedre enn Portapro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vi har testet Samsung T10 – arvtakeren til Samsung T9, en telefon vi mente banket produkter som Ipod Nano. Telefon? :!: Og du hadde røyka hvilke sokker før du skrev den innledningen der sa du? Greit at den kan brukes som et blåtannhodesett, men allikevel. edit: der har dere endret til mp3-spiller, bra Men tilbake til topic; den blåtannstøtten der er et salgsargument godt nok for min del, og veldig oki viss du ikke har en telefon med mye plass til musikksamlingen, men ikke vil bytte til større og dyrere mobil pga mp3samlingen din. Endret 31. juli 2008 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ser ut som en lekkerbisk det der. Har mer og mer sansen for Samsung sine produkter iløpet av årene. Men...jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan inkludere FLAC. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå må amobil slutte med dette tullet om at Koss Portapro har god lyd! Glem det! Til techno og rap; JA. Rock, blues og pop; NEI. Det finnes øre-PLUGGER som er bedre enn Portapro!Porta Pro funker absolutt ikke noe bedre til electronica og rap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Greit; Portapro duger ikke til noe Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvilken firmware snakker du om? Min har 3.06 og ikke mye RDS der i gården. Funker også dårlig med mobil, ihvertfall min E65. Bortsett fra det er det en super MP3-spiller, med bra batteri tid. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 I likhet med storebror P2, bruker T10 MTP-protokollen. Dette betyr kort og godt at spilleren ikke kan synkroniseres med andre operativsystem enn Windows.Ved å endre FW-versjon til den ment for Austraila (eller var det et annet asiatisk land?) kan man få UMS (~MSC) på P2. Man kan også legge inn MTP-støtte i Linux og Mac, men selv har jeg ikke fått det til. Men...jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan inkludere FLAC.Den har i det minste Ogg Vorbis-støtte. T10 er egentlig et spennende produkt med Ogg Vorbis og handsfree-funksjon via BT, men jeg må nok gå for storebror P2 på 16GB. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kjøpte meg denne i dag, men har problemer før jeg har fått prøvd den. Jeg la inn 427 sanger, men kun 381 kom inn. Det står ingen forklaring på hvorfor, de bare blir ikke importert sammen med resten. Noen som vet hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg