Gå til innhold

Fallout tactics


Anbefalte innlegg

om førnevnte "aumtomatiske hagle":  

du sikter sikker til panchor jackhammer. denne juvelen av et våpen må være det råeste som finnes i noe spill... synd med all den ammoen da, så hver gang jeg starter det spillet på nytt, samler jeg shells fra starten av.

energi-våpen er noe dritt. føler at det liksom ikke passer helt inn i fallout settingen. men det er jo en personlig mening. feel free to disagree.

 

I`m feeling free to disagree!!! Helt høl i hue å si det ikke passer inn!!! Har du spillt FallOut 1 og 2, så VET du at det er disse våpenene du higer etter fra starten! Men klart: De blir no drit om du ikke bygger ut så du får brukt dem for da har du et problem :-?

Men må si meg enig i at panchor jackhammer er et utrloig festelig våpen!! :wink: Alltid like gøy å se kropsdeler fly etter en skikkelig Burst!

 

jeg kan ikke si at jeg huga noe særlig etter energy-våpna i fo1&2 likte bedre å utnytte det brede rollespillspektret vi ble tilbudt, og lagde personer som var dritgod på melee og one handed weapons & slikt. det finnes andre måter å gjennomføre et spill enn å ha den ubreste gønnern.

 

nei til powergaming!

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...