slash Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 om førnevnte "aumtomatiske hagle": du sikter sikker til panchor jackhammer. denne juvelen av et våpen må være det råeste som finnes i noe spill... synd med all den ammoen da, så hver gang jeg starter det spillet på nytt, samler jeg shells fra starten av. energi-våpen er noe dritt. føler at det liksom ikke passer helt inn i fallout settingen. men det er jo en personlig mening. feel free to disagree. I`m feeling free to disagree!!! Helt høl i hue å si det ikke passer inn!!! Har du spillt FallOut 1 og 2, så VET du at det er disse våpenene du higer etter fra starten! Men klart: De blir no drit om du ikke bygger ut så du får brukt dem for da har du et problem :-? Men må si meg enig i at panchor jackhammer er et utrloig festelig våpen!! :wink: Alltid like gøy å se kropsdeler fly etter en skikkelig Burst! jeg kan ikke si at jeg huga noe særlig etter energy-våpna i fo1&2 likte bedre å utnytte det brede rollespillspektret vi ble tilbudt, og lagde personer som var dritgod på melee og one handed weapons & slikt. det finnes andre måter å gjennomføre et spill enn å ha den ubreste gønnern. nei til powergaming! hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå