Gå til innhold

Fallout tactics


Anbefalte innlegg

Hallo driver på nå med fallout tactics nå.

fikk det i posten for noen dager siden.

Hvor mangen folk er det lurt å ha med seg på en utflukt/oppdrag?

Når jeg har mangen delest ex.points på alle...:(

 

Har gjort noe med 5-6 oppdrag av 20 har funne en sinnsyk god hagle (automatisk) den dreper mellom 30-130.....

Finnest det bedre våpen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde med på hvert oppdrag, men jeg brukte hvertfall ingen til selvmordsoppdrag. Jeg bygget opp forskjellige personer med hver sin spesialitet slik at jeg fikk en sammensatt gjeng som ble veldig vanskelig å slå. I begynnelsen kommer man godt avgårde med få personer, men etterhvert som man begynner å støte på mer sammensatte mengder av fiender trenger du også flere spesialiserte personer.

Lenke til kommentar

begynn og bygge opp fullt team med en gang...du trenger det senere i spillet....og ja spesialiser :)

du får bedre gunnere utstyr hvor bedre reputation du har,,,altså hvis du har sinnsykt bra reputation får du kjøpt gear som du først finner loot om 2-4 oppdrag....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Klarte meg med 2 chars : den jeg mekke og en den beste legen til og bære og heale meg i tillfelle jeg ble crippled eller winded or whaewah :yes:

 

Hvordan i alle dager greide du det??? Husker helt klart et brett hvor du måtte ødelegge 5 (eller var det 6) punkter mer eller mindre samtidig...

Lenke til kommentar
Lol.. Kommer ikke forbi disse orangutangene av noen mutanter. De tåler jo så sinnsvakt mye!

 

Skaff deg bedre våpen :wink:

Sniper-rifle og skyt etter øynene! Eventuellt litt bursting på nært hold! Sånt funker :D

Men det finnes fa3n steike meg ikke bedre våpen å kjøpe da! :evil:

Lenke til kommentar
Lol.. Kommer ikke forbi disse orangutangene av noen mutanter. De tåler jo så sinnsvakt mye!

 

Skaff deg bedre våpen :wink:

Sniper-rifle og skyt etter øynene! Eventuellt litt bursting på nært hold! Sånt funker :D

Men det finnes fa3n steike meg ikke bedre våpen å kjøpe da! :evil:

 

Vet!! Du må finne de på mapene, sjekk alle kasser o drit som ligger litt utenfor hoved "slag oerådene". Mener du finner en Sniper Rifle på første brettet du begynner å sloss med Mutantene.

Ellers så kan du jo prøve Google og finne noen tips g oversikt over Map`ene og no greier! :yes:

Lenke til kommentar

noen av dere som klarte å ta military base på den banen du får APC på? jeg synes det var enkelt når jeg fant ut en greit måte å gjøre det på, å angripe i front mot en kar med Browning og uran ammunisjonen er vanskelig :wink: . jeg tok min beste sniper og min beste heavy weapon fyr, dopet de litt og lot de løpe på innsiden av vollgraven slik at de kunne gå rundt basen og ta bossen i ryggen, med litt loading og saving kommer de seg forbi uten å bli slaktet av bossen. du får masse våpen og masse uran ammo :D .

Lenke til kommentar
det beste våpenet i spillet er mingun gauss, jeg sendte en fyr med det våpenet og minst 10AP inn i døråpningen, han utslettet alle i rommet på sekunder :D .

 

Det våpenet er bare groteskt bra:) Eneste problemet jeg fikk var at jeg gikk to for ammo hele tiden... Var lissom ikke nok noen gang :shrug:

Brukte en med Guass minigun og en med Gatlig Laser. pluss tre med laser og pulse rifels som plukka alle på litt avstand!!! Helt rått :D

Etter du har fårr Sniper-perk`en går du skade som aldri før :wink: Bare skyte etter øynene hele veien :yes:

Lenke til kommentar

Har enda ikke rundet spillet for jeg har ikke hatt det så lenge.

Men er komt ganske langt om mener at quicksave er enormt viktig,

men i fallout savet jeg og med bug og hele kræsjet...:(

Har fått noen tunge maskingevær,kjempe bra..

Viktig: ver god i big guns og elektriske våpen....

Lenke til kommentar

om førnevnte "aumtomatiske hagle":

du sikter sikker til panchor jackhammer. denne juvelen av et våpen må være det råeste som finnes i noe spill... synd med all den ammoen da, så hver gang jeg starter det spillet på nytt, samler jeg shells fra starten av.

energi-våpen er noe dritt. føler at det liksom ikke passer helt inn i fallout settingen. men det er jo en personlig mening. feel free to disagree.

 

(og du som rensket et helt rom med minigausern på noen sekunder; du kan umulig ha brukt turnbased? og hvordan har du AP nok til slikt?den gønnern bruker jo mer AP enn hva en death-star trenger for å fyre opp main-gønnern sin :D )

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar
om førnevnte "aumtomatiske hagle":  

du sikter sikker til panchor jackhammer. denne juvelen av et våpen må være det råeste som finnes i noe spill... synd med all den ammoen da, så hver gang jeg starter det spillet på nytt, samler jeg shells fra starten av.

energi-våpen er noe dritt. føler at det liksom ikke passer helt inn i fallout settingen. men det er jo en personlig mening. feel free to disagree.

 

I`m feeling free to disagree!!! Helt høl i hue å si det ikke passer inn!!! Har du spillt FallOut 1 og 2, så VET du at det er disse våpenene du higer etter fra starten! Men klart: De blir no drit om du ikke bygger ut så du får brukt dem for da har du et problem :-?

Men må si meg enig i at panchor jackhammer er et utrloig festelig våpen!! :wink: Alltid like gøy å se kropsdeler fly etter en skikkelig Burst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...