KjellV Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg har fått en 22" Chimei CMV223D i hus, men har litt problemer. Skjermen er widescreen (1680*1050), og så lenge jeg kjører 16:10-oppløsning viser den dette over hele skjermen (eks: bruker jeg 1440*900 strekker skjermen bildet over hele bildepanelet). Problemet dukker opp når jeg ikke bruker widescreen-oppløsninger. Da kjører skjermen i sin opprinnelige oppløsning (1680*1050) og viser 4:3-bildet som et vindu midt på skjermen. Dette er spesielt irriterende når jeg skal spille et gammelt spill som bare er mulig å kjøre i 640*480. Ikke så moro å sitte med et knøttlite bilde med en diger svart ramme rundt! Noen som har peiling på hvordan jeg kan fø skjermen til å strekke et 4:3-bilde slik at det går fra toppen til bunnen av skjermen? Endret 31. juli 2008 av KjellV Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sjekke menyinstillingene på skjermen (evt. les instruksjonsboka. det bør stå der) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Brukermanualen er dessverre dårlig og nevner ikke saken. Fant heller ikke ut noe da jeg prøvde å endre på det meste i instillingene til skjermen (via OSD). Endret 31. juli 2008 av KjellV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå