Gummi-And Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Heisan, i går røyk clutch wiren på sykkelen min oppe ved hendelen, og jeg trenger nå en ny en. Men det viser seg å være ganske vanskelig. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt? Eventuelt noen som har en liggende, som de vil selge? På forhånd takk Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Rimelig sikker på at mx har am6 motor slik som resten av aprilia mopedene. Du kan kjøpe en clutch wire som tilhører et annet mopedmerke, så lenge det er til am6 motor. Men for å være helt sikker foreslår jeg at du ringer inn til Mc-Deler.no eller Crash'n Burn Lenke til kommentar
thabech Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dessverre kan frakt fra mc-deler være litt dyr viss du bare skal kjøpe enkelte ting. Dermed er det nok billigere å kjøpe hos din lokale mc forhandler enda prisene hos Mc-deler er vannvittig billig.. Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ringte mc-deler og crash før jeg skrev denne posten, ingen av de hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå