kaffetrakter Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Lastet ned nevnte Via driver. Kjørte installasjonen og det gikk smertefritt. Fulgte Via`s installasjonsguide. Trykker .exe fila og installasjonen starter opp. (exe.fila ligger på en annen partisjon en den jeg kjører osèt på) Etter reboot sjekker jeg Enhetsbehandling. Ser på driver dato for via driverene og de har ikke dato 13.03.03 som siste driver skal ha. Hvor ser jeg får å sjekke om driverene er installert ? Hva har jeg ev. gjort feil. Dette gjelder for både en installasjon jeg gjorde på XP og Win2k. Takker Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 avinstaler de gamle driverene? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=98757 helpme! Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Er det virkelig nødvendig ? Det er jo en drøss med drivere. Tør liksom ikke bare avinnstallere først. Det står ikke noe om det på VIA`s sider. Er det en spesifikk driver jeg kan sjekke for å se om de nye driverene er installert ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvilken dato har driverne da? Men du kan vel bruke dette programmet til å skjekke ut det. Aida32 http://www.aida32.hu/aida32.php Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 AIDA32 sier ikke noe om driver dato eller driver nr. Er det ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Løsningen for meg var å gå inn i enhetsbehandling å trykke på søk etter nyere driver så fant den riktig driverer, men jeg gadd ikke mer tilslutt og formaterte (er mye å trykke vettu) Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hentet direkte fra www.viaarena.com: Question: How can I tell what VIA drivers I have installed? Answer: Open Start - Run and type in "regedit" (without the apostrophe marks). Double clikc HKEY_LOCAL_MACHINE then SOFTWARE and check the listing under VIA and/or VIA4in1Driver. Da kan du se hvem versjon du har Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Takker så mye. Da fant jeg ut av det. Riktig driver er installert ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå