KapteinKnut Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 jeg tenkte på en LGku 990 men det står at minnekort-støtten er MicroSD kor, betyr det at den støtter micro SDhc også? for jeg syntes microsd som bare støtter har max 2 gb er litt dårlig, vil helst ha 8 gig, takk Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 jeg tenkte på en LGku 990 men det står at minnekort-støtten er MicroSD kor, betyr det at den støtter micro SDhc også? for jeg syntes microsd som bare støtter har max 2 gb er litt dårlig, vil helst ha 8 gig, takk Jeg har KU990 med 2gb minnekort. Synes det er nok, og trenger egentlig ikke mer, men hvis du må ha mer plass, kjøper du en Iphone istedet. (Mye dårligere) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 jeg tenkte på en LGku 990 men det står at minnekort-støtten er MicroSD kor, betyr det at den støtter micro SDhc også? for jeg syntes microsd som bare støtter har max 2 gb er litt dårlig, vil helst ha 8 gig, takk Jeg har KU990 med 2gb minnekort. Synes det er nok, og trenger egentlig ikke mer, men hvis du må ha mer plass, kjøper du en Iphone istedet. (Mye dårligere) er ikke så hypp på iphone. du betaler så mye for merket etter min mening Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Det skal ikke være noe problem å putte inn en 8 gig sd kort på KU990. Men når du sjekker hvor mye plass det er på kortet står det 2 gb, selv om det er 8 gig tilgjengelig. Her er en link som forklarer nærmere: http://www.directsaleschat.co.uk/news/The-...ith-it-106.html Endret 31. juli 2008 av vong10 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 nice, men jeg bestilte den mobilen i sånn pakke med minnekort på 8 gig fra pixmania. så håper jeg ikke ble snytt, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå