L O G I M A N Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror de har seg selv å takke på manglende betatesting. Det første, er at IE er noe gørrkjedelige greier. Ikke gir det deg noe spesielt. Andre nettlesere har nye funksjoner og forbedringer folk vil være med å støtte samt teste ut. IE har venta alt for lenge nå, så de kan kutte ut, og heller bruke ressursene på OSet istedet. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) En ting som suger litt med at de stjeler fra FF og Opera, er at de vil få sinnsykt mange flere brukere... Endret 31. juli 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så du vil heller ha software patenter? Lenke til kommentar
ju9OR Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Den klarer "faktisk" acid2 ja, det har vel "alle" de andre klart i mange mange år. Prøv acid3 da. Uhmm.. Nei.. Den første browseren som klarte acid2 var Safari, en offisiell versjon som besto testen ble lansert 31. oktober 2005. Opera kom med en versjon i juni 2006 og Mozilla slapp Firefox 3 17. juni i år (Wikipedia) Så å si at de andre har klart acid2 i mange, mange år er vel litt drøyt? Forøvrig er det per i dag ingen nettlesere (offisielle versjoner) som klarer acid3. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 En ting som suger litt med at de stjeler fra FF og Opera, er at de vil få sinnsykt mange flere brukere... Tviler egentlig. De har jo ikke noe nytt, og FF/opera kommer jo med nye ting de og! Fint at folk får opp øynene for at IE ikke er eneste alternativ. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så lenge de fleste store bedrifter bruker IE-avhengige webløsninger blir det dessverre å forbli standard. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva f...! Hvorfor kan de ikke bare beta-teste som alle andre nettlesere? Release en public beta, opprett en bugtracker og se bugsene renne inn. Begriper ikke hvorfor IE-teamet tror vi skal gidde å sende e-poster i hytt og gevær for å be på våre knær om tilgang til en beta for å komme i deres "eksklusive" betatester-klubb. Makan til arroganse har jeg ikke sett siden krigen Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Makan til whining fordi MS har lyst til å teste browseren sin skikkelig før de slipper den ordentlig er det også lenge siden jeg har sett. Skulle tro folk blir sure fordi det kan tenkes at IE8 kan bli bra til slutt?? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hihi det skjer ikke :-) Min gamle versjon av IE kan ikke høyreklikke og åpne bilder engang. Det er bare grayed out.. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Skulle previewe en PHP HTML fil fra Dreamweaver i IE7 i går, da kom det opp en pop-up med spørsmål om å lagre filen, og i samme millisek krasjet programmet og jeg fikk spørsmål om jeg ville lukke programmet, eller feilsøke og lukke programmet. Så jeg testet den heller i Firefox. Det eneste jeg bruker IE for er Norsk Tipping, siden deres Java Applet ikke funker ordentlig i FF. Endret 31. juli 2008 av tommyms Lenke til kommentar
G Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Traff en ganske vanlig PC bruker som faktisk digget Firefox. Litt uvanlig å treffe vanlige folk som har Firefox på sin PC. Motstykket til min bruk av ordet vanlig, blir da datanerd. :!: Endret 14. august 2008 av G Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Lyst å betateste IE8? Betyr dette at folk har betatestet IE7 nok nå? Forøvrig får jeg bare ønske IE velkommen etter til nivået til Firefox 0.9 og Opera 4. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Venter med å beta-teste et par måneder etter at endelig versjon av IE8 er gitt ut. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Skjønner ikke MS at de latterligjør seg selv? Den desidert dårligste nettleser når det kommer til sikkerhet og funksjoner. Med versjon 8 ser det ikke ut som om de kommer særlig langt i å ta igjen dette gapet. Det værste er vel selve lanseringa, der den sikkert blir blusset opp som noe fantastisk og nyskapende. Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hvordan endrer man tilbake til IE7 fra IE8? Lenke til kommentar
G Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Microsoft skjemmes nok ikke L O G I M A N. Alt for penger er deres motto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå