abene Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Microsoft søker flere betatestere for Internet Explorer 8.0. Les mer Lenke til kommentar
debianuser Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ser ingen forandringer som de andre browserene ikke allerede har støttet en stund:/ Lenke til kommentar
t_k Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har betatestet nok for micrsoft! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når det kommer til IE, ligger Microsoft etter de andre webleserne med flere tiår, nærmest. Aldri i mitt liv om jeg vil betateste IE for Microsoft Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tipper MS har tatt en titt på hvordan FF og Opera fungerer. Ser ut til at den kommer til å bli ganske lik de. Lenke til kommentar
toddy23 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Copy and paste altså. Ikke nok med at MS ville at hele verden skulle alpha teste Vista nå vil de ha testing av IE og. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sesjoner skal kunne gjenopprettes i tilfelle programkrasj. Ja velkommen etter! Noe av det mest irriterende med IE er at alt forsvinner når (ikke hvis..) den krasjer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tipper MS har tatt en titt på hvordan FF og Opera fungerer. Ser ut til at den kommer til å bli ganske lik de. Ja, bare det at de er mange år senere ute med de samme funksjonene. AtW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan du installere den på linux så skal jeg teste den Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har brukt beta 1 siden den kom ut, og er storfornøyd. Kræsjer utrolig nok mye, mye mindre enn IE7, og når den først gjør det - så er det bare *vips* - tilbake til der man var. I tillegg klarer den faktisk acid2-testen, så webstandarder er godt støttet Eneste jeg savner er en downloadmanager som gjør at man kan pause/fortsette på nedlastingene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Den klarer "faktisk" acid2 ja, det har vel "alle" de andre klart i mange mange år. Prøv acid3 da. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Er det noen som liker "restore session on crash"-funksjonaliteten? Jeg synes bare den er irriterende. Kanskje mest fordi FF *tror* den krasjer ca hver 4de gang jeg avslutter den normalt..."Your last session ended unexpectedly..", NEI DET GJORDE DEN IKKE, JEG AVSLUTTET DEN HELT NORMALT!! Det jeg ønsker meg fra en browser nå er større kontroll over plugins. Litt for ofte opplever jeg at en flash-plugin (som regel en annonse) grabber til seg en hel CPU. Der er FF og IE dessverre like dårlige. Edit: Og jeg *har* lyst til å betateste IE8. Endret 31. juli 2008 av Kahuna Lenke til kommentar
Del Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det jeg ønsker meg fra en browser nå er større kontroll over plugins. Litt for ofte opplever jeg at en flash-plugin (som regel en annonse) grabber til seg en hel CPU. Der er FF og IE dessverre like dårlige. Jeg synes den nye add-ons greia i FF3 gir meget god kontroll på dette, Alt+T A gir deg grei mulighet til å enable/disable hva du måtte ønske. Det som virkelig gjør FF til en killer er add-ons, hvis du fortsatt i det hele tatt vurderer å bruke en kalori på ie må det bero på at du ikke har funnet dine add-ons ennå. Start med theme, ad-block og ordbok. Lenke til kommentar
G Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har svært lite lyst. Dyrt OS, og gratis betatesting? Noe skurrer hvis folk gidder å jobbe gratis for Microsoft. Dessuten, så burde vel software aldri krasje. På tide at Microsoft heller blir flinkere å rydde av veien bugs i sin software. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nei, jeg har betatestet nok MS, så dette blir nok ikke en slager for min del Lenke til kommentar
Ronaldi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde jo vært jobb for madamen det, hu skal apsolute bruke IE ;p Men er enig, med de fleste her. Gidder ikke mere beta testing for MS. Så de for jagu teste den sikkelig før de slepper den løs.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når det gjelder MS, så tar jeg betatestingen ved lansering. Andre kaller det MS kaler final for beta 2. Dessuten har IE vært så dårlig at jeg ser ingen grunn til å prøve. Selvsag vil flere testere hjelpe på funksjoner og stabilitet, men nå er FF og Opera såpass gode at IE skal jobbe svært hardt for å ta igjen. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Syns de kan betateste selv! Skal ikke jobbe gratis for dem. De kan heller bare stille den opp mot FF og Opera og se om den rendrer like bra, hvis ikke så er IE8 = Fail inntil de oppnår det målet. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er det noen som liker "restore session on crash"-funksjonaliteten? Jeg synes bare den er irriterende. Kanskje mest fordi FF *tror* den krasjer ca hver 4de gang jeg avslutter den normalt..."Your last session ended unexpectedly..", NEI DET GJORDE DEN IKKE, JEG AVSLUTTET DEN HELT NORMALT!! Det jeg ønsker meg fra en browser nå er større kontroll over plugins. Litt for ofte opplever jeg at en flash-plugin (som regel en annonse) grabber til seg en hel CPU. Der er FF og IE dessverre like dårlige. Edit: Og jeg *har* lyst til å betateste IE8. For å slippe de krasj-meldingene og alt sånt kan du installere Tab Mix Plus. For å spare CPU anbefaler jeg Flashblock. Problemet er ikke IE eller Firefox, men Adobe. Hvert eneste Flash-element lager en ny, kostbar prosess mot CPU. Bare å besøke VG uten Flashblock gjør at siden loader 100x tregere og bruker utrolig mye CPU. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Lyst å betateste IE8? egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå