tivolikropp Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei. Her er mitt første forsøk på å få litt konstruktiv bildekritkk Ønsker vel bare litt generell kritikk. Bildet er tatt med canon eos 400d. Sigma 50-200. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vis det ikke er redigert er det ett utrolig bra bilde ifra mitt synspunkt Lenke til kommentar
tivolikropp Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hei. Takk for det. Har bare gjort det en bitteliten anelse lysere. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg liker det godt. Er bare en eneste liten ting jeg tror kanskje kunne vært bedre, og det er om det hadde vært litt mindre skygge i området over øynene. Det er meget mulig jeg tar feil, men det var den eneste kritiske tanken jeg fikk. Flott bilde. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 eneste jeg kunne tenke meg er litt mere lys.. men nå sitter jeg på jobb, så mulig jeg ser helt feil. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Bilde er litt mørkt, men gutten smiler ikke og det er ikke ment som et solskinnsdagsbilde. Jeg liker bilde sånn det er igrunn, litt dyster spenning om tankegangen til gutten om det han ser. Utsnittet var utradisjonelt såvidt meg bekjent og jeg syns det fungerer bra. DOF'en er også akkurat passe til at bakgrunnen blir uskarp og hele ansiktet blit skarpt. Som en kontrast til humøret så kunne det hvert artig med et solskinnsbilde når ungen smiler hengende ved siden av Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Velkømmin tel øss. Det er slettes ikke ille, men siden de andre ikke er så strenge så kan kanskje jeg tillate meg det. Når det gjelder mangel på lys så stemmer sikkert det. Det ser nemlig slik ut for meg også. Det jeg synes er dumt med bildet er at du har brukt teknikken der du ligger på lur og tar bildet umerket. Det kan fungere fint det, selv om jeg synes det er en billig løsning siden det basserer seg på å unngå kontakt. Her blir det altfor mye profil, noe som gjør at jeg ikke får noen som helst kontakt med barnet. Det er søtt, men vinklet litt mer innover ville det fått helt andre kvaliteter som ville løftet bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå