sirriusix Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://www.bjorkely.com/webdesign/ Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Denna har värt posta her för... Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Personlig syns jeg ikke designet på den siden var så veldig imponerende heller, så det er svært dårlig reklame Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Personlig syns jeg ikke designet på den siden var så veldig imponerende heller, så det er svært dårlig reklame Hørt om ironi?. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 allti like morrosam den der Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Personlig syns jeg ikke designet på den siden var så veldig imponerende heller, så det er svært dårlig reklame Hørt om ironi?. Ååååå *banner høyt* Kan ikke tilgi meg selv at jeg gikk rett i baret på den måten. Må huske å tenke før jeg poster. :-) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 hahahahah .. ja dem vil jeg ha til og lage hjemmesiden min Lenke til kommentar
thoering Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Bokmål og nynorsk i herlig samspill... For ei forferdelig side Lenke til kommentar
kip Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 dette kan jo til og med min datter på 12 år klare... "frontpage" att det går an?? Lenke til kommentar
kip Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 jeg kan lage hjemmesider til bjorkely, jeg!!!!!!! Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 :o Wow Superkul design :o Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 har sett den før...men ler like mye hver gang. Vurderer nesten å la dem lage en hjemmeside til meg, bare på kødd Lenke til kommentar
kip Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 veldig spent på hvor mye det koster å få dem til å lage en hjemmeside?? det må jo nesten være gratis!!! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 for et harry navn på karen da!! Kjell Harald!! Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 tjo, men har da sett værre, dokker sku no bare ha sett ting æ har laga, mæn æ fikk no iallefall seriøs kritikk, hehe.. Det e jo tross alt børe en annonse.. Lett Leselig , ok kontraster.... Burde ha vært midtstilt... Fargevalg er innefor web safe colors. Selv om sammensetning kan diskuteres. Reklametext, ikke noe særlig. Burde fokusert mer på hva some kan gjøres Hva synes dere kritikere om disse da, laga av undertegnede... www.home.no/foh www.viltprodukt.no Keep On Rocking Buddy Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 veldig spent på hvor mye det koster å få dem til å lage en hjemmeside??det må jo nesten være gratis!!! Gratis? Man burde FÅ penger for at de skal lage siden for deg. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Designer messig så er det ganske horribelt for å si det milt...jeg er selv webdesigner & jeg tviler sterkt på at de folka har noen form for kompetanse innenfor design iallefall...men er vel lov å prøve seg.. Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 For å få din presentasjon best muleg har vi ei rekke hjelpemiddel klar til bruk. Korleis: Gode programmeringsverktøy Fotograftjenester Lang programmeringserfaring ( Dataprogrammering sidan 1972 ) De skriver altså lang programmeringserfaring.. fra 1972.. men det ser jo mer ut som om alt han kan er fra 1972.. De skriver også : Vil du bli bedre synleg på 'nettet' ? All PR er god PR.. men tvilsomt i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå