bjornast Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Mens jeg er i dytten nå, så benytter jeg sjansen til å bruke min andre BK for dagen. Etter at jeg la ut bildet av Kalkstranda i Surnadal fra en vinkel i går, så jeg litt mer på de andre bildene jeg hadde fra den fotorunden. Bildet jeg la ut her viser såvidt det man ser i dette bildet. Dette bildet gir et litt bedre inntrykk av hvordan stranda egentlig er. Har prøvd å holde komposisjonsregler som tredeling, og diagonaler, samt at jeg ville fremstille stranda slik jeg ser den. Ucroppet, og heller ikke mye etterbehandlet på andre måter. Har vel justert opp fargemetningen litt. Husker egentlig ikke helt, for det er tre uker siden jeg gjorde noe med det. Edit: Forøvrig synes jeg det er fryktelig dårlig aktivitet her kl 05-06... Exif: f/9 - 1/320 - ISO 200 - 46mm - Tatt med 18-70mm kitobjektiv Endret 31. juli 2008 av bjornast Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så tomme bilder pleier jeg ikke å like, men dette er helt ok. Kanskje fordi det fremstår som veldig avslappende for mine trøtte øyne nå. Ikke bra med trøtte øyne når man nettopp er kommet på jobb, men det får stå sin prøve. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Flott bilde. Er akkuratt sånn som jeg liker strendene. Tomt for folk Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde det ikke vært enda flottere med en glamourmodell som soler seg toppløst (og kanskje bunnløs i tillegg)? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg er enig med at det er en slags pause å se på dette. Pent bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå