FishBone Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg ble veldig skuffa når de gikk over til 3D... Så jeg bare lurte på om noen vet om en kul multiplayer mod til GTA2? Eller noen GTA2 sider som ennå oppdateres... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hør her ... Hvis du stiller på "camera mode" eller View eller what ever i gta 3 så får du se ovenifra ... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg vet det, men det blir aldri det samme... du har jo heller ikke peiling på hvor du går hvis du er under et tak eller noe sånt... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Mod til gta2 .. sjekk med google da .. er sikkert også en planetgta side eller noe .. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ikke det at det har noe med multiplayer å gjøre, men på en side som heter driven to destruction kan man laste ned et carmageddon tdr2000 til gta2 mod! :wink: Slik at bilene blir til dem man kjører i ctdr2000! Noe som gir litt nytt liv i den gamle klassikeren... :wink: Jeg husker ikke adressen til siden, men bare søk på google så finner dere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå