s0lberg Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Heihei Jeg har kommet inn på TIP, å jeg tenkte jeg skulle ut i offshore. Sånn er det vell først, ett år grunnleggende mekanisk så ett år motormann. Så har man 2 år lærling, som jeg har forstått er lurt å ta i forsvaret? -Hvordan oppgaver får man da ? -Noen som vet hvordan lønnen ca ligger på? Så etter de 2 årene man har i lærlingtiden, så må man tilbake på skolebenken noen år? -Hva skal man gå gjennom da? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Heihei Jeg har kommet inn på TIP, å jeg tenkte jeg skulle ut i offshore. Sånn er det vell først, ett år grunnleggende mekanisk så ett år motormann. Så har man 2 år lærling, som jeg har forstått er lurt å ta i forsvaret? -Hvordan oppgaver får man da ? -Noen som vet hvordan lønnen ca ligger på? Så etter de 2 årene man har i lærlingtiden, så må man tilbake på skolebenken noen år? -Hva skal man gå gjennom da? Takker for svar:) Hei Offshore kan være så mye? Er det på skip eller rigg/plattform du tenker? M Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Haha. Glemte vist å nevne at jeg tenkte meg i retning maskinist. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 For å bli maskinist tror jeg du må ta 2 år på teknisk fagskole etter at du har tatt fagbrev som motormann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå