Vetle-Noreng Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hør her fyr. For det første, det finnes mange kule folk som bruker nettby. Det finnes mange kule folk som IKKE bruker nettby. Men det finnes mange idioter som bruker nettby. Og mange idioter som ikke har nettby. Det er ikke akkuratt det som teller mest.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Men det finnes mange idioter som bruker nettby. Nei, no kødder du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg er så kul at jeg ikke gidder si det til dere engang. Endret 7. august 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Å? Måtte du stikke hull i bobla mi :\ Trodde jeg var kul som ikke hadde nettby. Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Du er ikke kul. MAn er nemlig ikke kul før man har en postcount på 1337 eller høyere.Man kan ha midlertidig kulhet om man har binær postcount (f.eks. 1001, 1010 osv) Eller har Fibonacci-rekken i post count. Altså slik: Når jeg kanskje passerer 112 poster en gang på dette forumet så blir neste mål 1123, så er neste mål 11235, så blir neste mål 112358. Jeg har alltid noe å jobbe frem mot. Trådstarter: Jeg er kulere enn deg selv om du har nettby. Endret 7. august 2008 av IMayo Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Men det finnes mange idioter som bruker nettby. Nei, no kødder du? Er du nødt til å spre kvalme? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er mange pedofile på nettby, så pass på. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nettby er for newbs. De kuleste henger på Deiligst.no. Der er det nemlig masse fine damer, kule blder og genrellt dritfett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nettby er for newbs. De kuleste henger på Deiligst.no. Der er det nemlig masse fine damer, kule blder og genrellt dritfett. Ohnoez, nå må jeg raportere deg for ukul reklamering! OMG, de kule bruker ikke masse penger på hardware, de gjør som meg, overklokker til pcen står i full flamme. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 synes det er litt drøyt og kalle seg kul når du ikke er er borgermester på nettby. herregud, du må ha over 2000 poeng da ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er folk ironiske her eller? Føler seg kule pga nettby konti, selv slettet jeg kontoen min etter noen uker da det var nytt da jeg hadde lyst til å se hva det var. Har fortsatt blink kontoen men sjekker den omtrent aldri. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er folk ironiske her eller?Føler seg kule pga nettby konti, selv slettet jeg kontoen min etter noen uker da det var nytt da jeg hadde lyst til å se hva det var. Har fortsatt blink kontoen men sjekker den omtrent aldri. Blåbær,blåbær,blåbær... Velkommen til den vidunderlige verden av ironi, sarkasme og satyrisme! Jeg har forresten 1777 poeng på nettby, da er jeg kul da! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har 2000 og fet gullprofil med nettby's reneste css-kode Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nettbynavnet? Jeg tror nemmlig jeg vet hvem du er... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 :O Går under alias 'lollers' der inne, skulle gjerne skifta men :=) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er du plutselig ukjent. ^^ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 denne tråden er full av idioter! det fins ikke folk som ikke er kule som bruker nettby! trådstarter er fordømra kul! aksepter det! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 aria-sama speaks the truth! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Trekker jeg mer damer om jeg barberer rompehåra? (Skal legge ut bilde snart...) Mvh: Seriøsgutt_sexy 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg