Gissan Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei godtfolk! Hvilke erfaringer har dere med 300/2.8? Er det noe "good shit"? Takker. Lol. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Trodde du visste såpass om objektiv etterhvert, at er dette et objektiv som du vurderer (brennvidden er den du vil ha) og har penger til - så er dette så sikkert kjøp som det overhode er mulig å få det Et at de beste objektivene som har rullet ut av Canons samlebånd noen sinne. Ikke en damn ting å lure på! En annen ting, erfaringstråd med dette på Akam, er vel som erfaringstråd med Bugatti Veyron på et gjennomsnitts bilforum... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Selvsagt er objektivet bra - det er langt mer enn bra - det er rett og slett fantastisk godt. Men, det er dyrt, tungt og direkte slitsomt å ha med seg. Personlig ville jeg ikke i mine villeste feberfantasier brukt så mye penger på et objektiv som er så upraktisk å slepe med seg som det der, uansett hvor godt det er. Gissan og jeg har imidlertid temmelig ulike behov på fotofronten, så your mileage may vary. Pris i Norge ser forresten ut til å ligge på ca 35000,- og oppover. Lovlig importert fra USA kommer samme objektiv på noe rundt 27000,- ink mva og frakt, altså 8000,- billigere enn i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå