RandiA Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ervervet meg noe fra Ben Riala Glasskunst i dag, på ferden langs Den Gyldne Omvei. Måtte ta den i bruk på rett måte med en gang jeg kom hjem. Blender 7.1 Lukker f/1/4 ISO 200 EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Svært uheldig lys her. Blomstene er utbrente, og jeg nekter å tro det er laptopskjermen min som gjør det denne gangen. Vasen er også litt skjev, og at bunnen er kuttet såvidt er heller ikke særlig heldig i mine øyne. Krass kritikk dette, men for meg var dette et heller mislykket bilde. :S Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette var meg pent enn de andre "produktbildene" du har vist oss i kveld. Dette tilfører i og for seg noe i og med at estetikken i selve bildet er høyere. Jeg lurer litt på om den flettede bunnen i bildet bør tas bort på en eller annen måte. Men jeg liker den knappe og stramme komposisjonen. Den er litt klaustrofobisk på en god måte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den er litt klaustrofobisk på en god måte. Meget bra måte å si det på. Jeg liker også den stramme komposisjonenen. Er nesten sikker på at det ikke gjør noe om blomstene er utbrent også. Selvom jeg ville nok prøvd å unngå det selv. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Meget bra måte å si det på. Jeg liker også den stramme komposisjonenen. Er nesten sikker på at det ikke gjør noe om blomstene er utbrent også. Selvom jeg ville nok prøvd å unngå det selv.Tom Takk for det...ja noe utbrente roser...men det var den fine vasen jeg ervervet meg som skulle stå i sentrum... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå