RandiA Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Billedserie fra besøk hos keramikerne Ragnhild Stuberg og Keisuke Ueno. Jeg fikk tillatelse til å fotografere. Det var nok dessverre på et tidspunkt med en god del sol...vet ikke hvordan dette fungerer i det lyset. Alle med Tamron 17.0 - 50.0 mm RandiA Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Oi... For meg blir dette bare sånn sær abstrakt kunst som jeg ikke skjønner noen ting av. Men den blå var jo ganske fin. Vet ikke helt hva jeg skal gi til kommentarer her egentlig, men jeg synes definitivt det blå er best. Tror du er mer heldig med lyset der enn på de tre andre. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 De er jo greie som produktbilder til en katalog, men de tilfører ikke objektet noe nytt. Lyset er heller ikke helt bra på de to første. Men som fremstilling eller presentasjon av kunsten deres fungerer de greit. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, den blå ble mest vellykket å fotografere synes jeg selv også... RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, det er klart det beste. Ved nærmere ettertanke så vil jeg forandre min oppfatning av det bildet. Det tilfører motivet noe ekstra på samme måte som den glassvasen i den andre tråden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, det er klart det beste. Ved nærmere ettertanke så vil jeg forandre min oppfatning av det bildet. Det tilfører motivet noe ekstra på samme måte som den glassvasen i den andre tråden. Takk, til begge...for respons. Det var en tur langs Den Gyldne Omvei på 11 timer...mye å rekke så jeg knipset uhemmet. 550 bilder. (Fikk målt at mitt nye uoriginale batteri greide 666 bilder, mens det originale hadde 540 på siste måling ) Synes fargene i det blå, mot den grønn-blå veggen ble ganske fint avstemte, ton-i-ton liksom, mens de andre i serien ble mer kontrast-fylte. RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du må kvitte deg med det nye batteriet. Det er ondt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Du må kvitte deg med det nye batteriet. Det er ondt. Å... ...forklar... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det ser ut til at du hadde vanskelig fotolys ja. Men jeg synes at den mørke veggen passet veldig bra som bakgrunn på disse bildene. Pent å se på. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (Fikk målt at mitt nye uoriginale batteri greide 666 bilder, mens det originale hadde 540 på siste måling ) Derfor. Det avslører seg selv med dårlig skjult subliminal påvirkning. Men vi som har sett Omen klarer naturligvis å avsløre det med en gang Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Derfor. Det avslører seg selv med dårlig skjult subliminal påvirkning. Men vi som har sett Omen klarer naturligvis å avsløre det med en gang :!: Forklar ... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Man trenger nok ikke en gang å ha sett Omen for å ha snublet over "666". Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Six six six, the number of The Beast Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Six six six, the number of The Beast phuuu...lang ledning :!: :!: . (Den var god) RandiA Lenke til kommentar
akle Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det blåe var best, men det blir litt for mye produkt katalog som pm sier men det hadde kanskje vert noe hvis du hadde tatt noen macro/utsnitts bilder!? De lager mye fin kunst da! Mye bra på den gylnede omvei generelt! Går forresten i samme klasse som dattera til Ragnhild og Kei. Er du fra disse traktene eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå