Kristallo Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har også tenkt tanken om at det er stille i denne tråden. Det var først nå det slo meg at jeg også har D700. Jeg vil tro at de fleste som har kjøpt seg et D700 er mer opptatt av å ta bilder enn å diskutere kameraet på et forum. Det er et veldig bra kamera som gjør jobben uten drama som et skikkelig verktøy skal gjøre så det er egentlig lite å diskutere. Lenke til kommentar
brk Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du har jo egentlig rett i det Kristallo. Men det jeg egentlig lurer på er hvordan kameraets plassering av knapper og slikt føles. Hvordan menyen er og slike ting. Jeg går (antakelig) fra Canon til Nikon så.. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Det er et svært kamera med mange knapper. Det virket veldig voldsomt i starten, men første gang jeg var ute i mørket med hansker på og jeg fant alt jeg trengte uten å knote så gliste jeg fra øre til øre. Med en del øvelse så justerer man de viktigste tingene uten å ta øyet fra søkeren. Ting er litt annerledes enn enn på Canon så litt omskolering må til. Hvis man legger det viktigste (for eksempel live view hvis man ofte bruker det) på en funksjonstast og de tingene man ellers bruker ofte på den personlige menyen så føles det veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå