bjornast Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Er en stund siden sist jeg la inn bilde nå. Mye pga at jeg har vært opptatt med flytting og jobb, og dermed ikke fått tatt så mange bilder, men også pga at jeg ikke har følt det har vært noen som var verdt å legge ut. Derimot er det et bilde jeg ikke helt klarer å bestemme meg om faktisk er ganske bra, eller om det bare er dønn kjedelig. Bildet er tatt fra Kalkstranda i Surnadal. For de som ikke kjenner stedet, så er det ei bygd på Nordmøre, kanskje mest kjent for Vårsøg og Laksefestival. Kalkstranda her finnes i nærheten av Glærum Kalksteinsgruve, og er en ganske så særpreget strand, den er nemlig kritthvit, sett bort fra det som måtte være av steiner, tang og tare. I dette bildet prøvde jeg å fange inn de forskjelige fargene som finnes rundt stranda, og ved siden av utløpet til en bekk var det også mye grønt å finne. Så spørsmålet er da om dette funker, eller om det bare blir et snapshot. Exif: f/8,0 1/320 ISO 200 (som var en feiltakelse, hadde glemt å forandre fra kvelden før) 18mm Tatt med 18-70mm kit objektiv til D80 Edit: Hadde glemt BK i tittelen... Endret 30. juli 2008 av bjornast Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Syns det var ganske bra, likte spesielt grønska på steinene og den fine stranden lengre borte (til venste på bildet) Hvor er dette bildet tatt, virket litt kjent Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Flotte kontraster i de fargene ja...kanskje litt vel blå sjøen.. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå