Digital_Dog Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg synes Dagbladet.no har en genial kommentar-løsning på slutten av mange av artiklene. Er det noen som vet om en slik tilsvarende løsning. Gjerne LAMP-basert. Og helst standalone. Jeg har ikke lyst å måtte bruke en totalløsning som f.eks. Joomla. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kommentarløsning på hva? Lenke til kommentar
Digital_Dog Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hvordan skaffe seg en tilsvarende kommentarløsning om f.eks. på slutten av denne artikkelen?: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/31/542317.html Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vel jeg tenkte mer hva løsning du ville ha dette kommentarsystemet til ? Wordpress har minst 1 plugin som skal gi en slik funksjonalitet. (clickedy) Lenke til kommentar
Digital_Dog Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Takk for svar. Jeg tenkte meg en "plugin" som du ikke trengte noe totalløsning fra før av for å bruke. Jeg ser etter en kommentarløsning som kan hektes på f.eks et hjemmesnekret LAMP-oppsett. Tilsvarende som at Hardware.no hekter på integrert forumkommentarer i en antatt selvsnektret nettløsning. Standalone, altså. Noe som vil fungere slik for utvikleren: Start ny kommentarøkt, koble kommentarene opp div. php-filer. Videre lagres kommentarene f.eks. i MySQL. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Wordpress og plugin er vel open source, så du kan vel selv undersøke hva løsning som ligger til bunn av det hele. Jeg spurte hva du ønsket løsningen til, men når du ikke svarte på det så trodde du var åpen til en helhetlig løsning i seg selv Det er tross alt i Webprogramvare tråden ble startet. Ellers finnes det nok også moduler for Drupal, sikkert også Joomla som gjør noe lignende. Integrering av CMS og Invision Boards, i noe lunde lik grad slik de gjør her på HW.no så er InvisionBridge en fin løsning. Endret 2. august 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå