Gå til innhold

XBOX Emulator

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en XBOX emulator.

Ettersom denne er x86 basert så er det vel bare API-Kallene å emulere?

Nå snakker eg om en XBOX emulator dvs. et program som kjører xbox spill.... Ikke et program som kjører fks. NES spill på xbox.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har søkt på kazaa etter xbox emulator

og har funne noen

vis du har kazaa søk etter xbox på software

men om dei virker veit eg ikke

(har ikke spill å teste)

men tror at det vil bli litt hakkete å spille for xbox er litt kraftig 8)

Lenke til kommentar
har søkt på kazaa etter xbox emulator

og har funne noen

vis du har kazaa søk etter xbox på software

men om dei virker veit eg ikke

(har ikke spill å teste)

men tror at det vil bli litt hakkete å spille for xbox er litt kraftig 8)

Det finnes ingen fungerende XBOX-emulator! De som påstår at deres emulator kan kjøre XBOX-spill bløffer. Det finnes derimot et forstadium til en emulator som visstnok kan "konvertere" xbe-filer til exe. Det vil ikke kjøre på PC av den grunn, men det er/var et fremskritt.

Jeg tror at det vil kreve mindre CPU-kraft å emulere XBOX enn PS2. Når det kommer til grafikkortet er saken annerledes. Boxens maskinarkitektur er så utrolig lik en standard PCs, så jeg tror ikke at en emulator vil kreve så mye kraftigere CPU enn en PIII 800Mhz. Det som kanskje kan bli litt "troublesome" er alle "sjekkpunktene" som XBOX bruker. Dessuten så er det en mulighet for at noen CPU-instruksjoner må emuleres i maskinvare. Et annen problem kan være at XBOX leser platene fra utsiden og inn (veldig kjekt med hensyn til lesehastighet), så en standard PC CD/DVD-spiller kan få problemer. Når jeg setter inn et XBOX-spill i PCen så synes bare noen få filer (og de er altfor små til å være "hele innholdet").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...