Gå til innhold

46" til film, TV og sport

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

eneste som skjer om høsten er som regel inntoget til nye modeller... noe spesielt prisnedgang er det sjelden, den synker ganske enkelt sakte men sikkert...

Årets store salg perioder på elektronikk er:

januar, rett etter jul - så og si alt skal bort for å lage plass til vår modellene...

til konfirmasjonstider - mobiler, data, kamera spillkonsoller.... alt yngre liker...

rett før fellesferien - alt som man trenger til ferien.. dvs: kamera, nintendo ds og dvd senkes med noen få kroner

rett før skolestart i august: skoleting, laptop og data stuff

til jul selges alt av seg selv..

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Vel, me får venta og sjå kva tv det blir. Men viss me skal ha blu-ray-spelar må det bli ein av Samsung sine, enten BDP-1400 eller BDP-1500.

Lenke til kommentar
Er det uaktuelt for deg å kjøpe PS3? Da får du liksom en bra BR-spiller og en spillkonsoll til en lav pris.

Ja det er int det der for jeg trodde Blue R spilleren i playstation 3 ikke var noe bra men tok skammelig feil etter info fra en ekspert på dette. Nå får man jo en PLS 3 litt brukt til 3000,- med spill og etc så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Er det uaktuelt for deg å kjøpe PS3? Da får du liksom en bra BR-spiller og en spillkonsoll til en lav pris.

Ja det er int det der for jeg trodde Blue R spilleren i playstation 3 ikke var noe bra men tok skammelig feil etter info fra en ekspert på dette. Nå får man jo en PLS 3 litt brukt til 3000,- med spill og etc så hvorfor ikke?

Det kommer stadig ny firmware til ps3 slik at de kan opptimalisere blant annet blu-ray funksjonen. Det finnes blu-ray spillere som gjør jobben bedre enn en ps3, men det er ikke snakk om store mirakler. Dessuten er ps3 kul å spille på:). Hvis de bare kunne få litt flere bra spill så...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Det blir heldigivis plasma igjen, trulig 46" eller 50". Var på expert i dag og sjekka størrelsar. Forhåpentligvis blir det Panasonic.

Å kjøpe PS3 veit eg ikkje om eg skal. Har Xbox 360, og blir kanskje litt teit å ha ps3 berre pga blu-ray. Har jo ingen spel. Men morsomt kunne da blitt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Fekk Expert-reklame i posten i dag, og såg Panasonic 50" Plasma TH50PX til 13000 kroner. Er dette ein god TV? Den var billig i hvert fall!

Lenke til kommentar
Fekk Expert-reklame i posten i dag, og såg Panasonic 50" Plasma TH50PX til 13000 kroner. Er dette ein god TV? Den var billig i hvert fall!

Du får den til 12000,- på nettet men jeg hadde heller kjøpt 50 LG PG6600 som du også får nå til 12,000,- det er en klart bedre tv. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=104296

Byttet selv min Panasonic 46PZ80 mot denne og har ikke angret et sek "kjempetv" :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Heisann alle sammen!

Det blir 46" plasma, og aller helst Panasonic 46PZ80. Men når eg ser på spesifikasjonane på heimesida til panasonic, så står det at det ikkje er scart-tilkobling. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Heisann alle sammen!

Det blir 46" plasma, og aller helst Panasonic 46PZ80. Men når eg ser på spesifikasjonane på heimesida til panasonic, så står det at det ikkje er scart-tilkobling. Stemmer dette?

Den har to scart dette husker jeg meget godt da jeg ble sjokkert over hvor dårlig den var med Playstation 2..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...