gnav Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Etter omtrent to år uten spiller skal jeg endelig få fingern ut og kjøpe meg en. Mine kriterier til en spiller er: - Lommevennlig - Bra lydkvalitet (viktig) - Solid - Godt batteri - Min. 4 GB plass Jeg har veldig dårlige erfaringer med Sony, og har sverget at jeg aldri skal kjøpe en spiller med "Sony" merket på, igjen. Så hvis noen anbefaler en Sony-spiller bør en ha noen veldig gode argumenter bak seg. Håper noen har lyst å hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sony er et av de beste merkene av spillere på markedet. De droppet sonicstage for et par år siden og spillerne deres er nå MTP kompitable som betyr drag and drop i windows. Siden sony spillerne har blandt den aller bevste lydkvaliteten på markedet (selv om jeg tviler uhyre sterkt på at du har noe som helst bruk for det, hva sags hodetelfoner har du?) og god batteritid og byggkvalitet skal jeg med vilje ikk enevne noe andre spillere som passer bare for å få vekk den idiotiske uinformerte merkeboikotten Lenke til kommentar
gnav Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Sony er et av de beste merkene av spillere på markedet. De droppet sonicstage for et par år siden og spillerne deres er nå MTP kompitable som betyr drag and drop i windows. Siden sony spillerne har blandt den aller bevste lydkvaliteten på markedet (selv om jeg tviler uhyre sterkt på at du har noe som helst bruk for det, hva sags hodetelfoner har du?) og god batteritid og byggkvalitet skal jeg med vilje ikk enevne noe andre spillere som passer bare for å få vekk den idiotiske uinformerte merkeboikotten Grunnen til boikotten var en treg spiller, dårlig operativsystem (hvis jeg kan kalle det det), litt dårlig batteritid og sist men ikke minst; Sonicstage. Jeg har aldri i verden hatt en så frustrerende opplevelse med programvare noen gang. Så takk og lov for at de endelig har kvittet seg med det totalt bortkastede programmet og tatt i bruk dra-og-slipp metoden. Headsett glemte jeg å nevne, det trenger jeg og. I det siste har jeg blitt imponert av lukkede ørepropper, og har tenkt meg noe lignende igjen. Shure sine frister litt. Noen andre ideer? Men takk for forslaget. Jeg skal skikke litt mer på noen av Sony-spillerne etter jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sony er et av de beste merkene av spillere på markedet. De droppet sonicstage for et par år siden og spillerne deres er nå MTP kompitable som betyr drag and drop i windows. Siden sony spillerne har blandt den aller bevste lydkvaliteten på markedet (selv om jeg tviler uhyre sterkt på at du har noe som helst bruk for det, hva sags hodetelfoner har du?) og god batteritid og byggkvalitet skal jeg med vilje ikk enevne noe andre spillere som passer bare for å få vekk den idiotiske uinformerte merkeboikotten Grunnen til boikotten var en treg spiller, dårlig operativsystem (hvis jeg kan kalle det det), litt dårlig batteritid og sist men ikke minst; Sonicstage. Jeg har aldri i verden hatt en så frustrerende opplevelse med programvare noen gang. Så takk og lov for at de endelig har kvittet seg med det totalt bortkastede programmet og tatt i bruk dra-og-slipp metoden. Headsett glemte jeg å nevne, det trenger jeg og. I det siste har jeg blitt imponert av lukkede ørepropper, og har tenkt meg noe lignende igjen. Shure sine frister litt. Noen andre ideer? Men takk for forslaget. Jeg skal skikke litt mer på noen av Sony-spillerne etter jobb. La meg gjette, den lilla forvoksta bønna du hadde? A1000 eller A1200? Hadde den selv...var fæl. Heldigvis er sony ikke lenger trege, sonistage avhengige, og batteritiden er super. Angående ørepropper så kommer det noen snart som overgår det meste annet. Kan desverre ikke si mer, og har ikke noen eksakt dato. Hvor mye har du tenkt å bruke på ørepropper? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 iPod nano... Jeg har egentlig aldri helt likt lyden i Ipod-spillerne. Men det er kanskje en vanesak. Uansett passer den bra til mitt bruksområde, bortsett fra litt stiv pris. Jeg kommer til å vurdere denne. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Etter omtrent to år uten spiller skal jeg endelig få fingern ut og kjøpe meg en. Mine kriterier til en spiller er: - Lommevennlig - Bra lydkvalitet (viktig) - Solid - Godt batteri - Min. 4 GB plass iAudio 7 er kanskje noe du kan se på . - Den er lommevennlig selv om den er litt tykkere enn mange andre. - Merket (som er produsert av Cowon) er kjent for god lydkvalitet - Solid, har ikke hørt noe annet - Godt batteri, opptil 60 timer - Kapasitet, 4GB, 8GB eller 16GB Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) La meg gjette, den lilla forvoksta bønna du hadde? A1000 eller A1200? Hadde den selv...var fæl. Heldigvis er sony ikke lenger trege, sonistage avhengige, og batteritiden er super. Angående ørepropper så kommer det noen snart som overgår det meste annet. Kan desverre ikke si mer, og har ikke noen eksakt dato. Hvor mye har du tenkt å bruke på ørepropper? Korrekt. Den var en veldig frustrerende liten sak. Har ikke satt noen klar grense. Men jeg går inn for å få dette så billig som mulig, og helst under en samlet sum på 1200,-. I hvilket prissjikt ligger de øreproppene du snakker om? Høres spennende ut. I og med at jeg har noen brukbare fra før av, er de kanskje verdt å vente på. EDIT: Oops, kameraten min sin bruker. Endret 31. juli 2008 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
gnav Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Etter omtrent to år uten spiller skal jeg endelig få fingern ut og kjøpe meg en. Mine kriterier til en spiller er: - Lommevennlig - Bra lydkvalitet (viktig) - Solid - Godt batteri - Min. 4 GB plass iAudio 7 er kanskje noe du kan se på . - Den er lommevennlig selv om den er litt tykkere enn mange andre. - Merket (som er produsert av Cowon) er kjent for god lydkvalitet - Solid, har ikke hørt noe annet - Godt batteri, opptil 60 timer - Kapasitet, 4GB, 8GB eller 16GB Den var ikke dum. Den skal jeg se nærmere på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå