Gå til innhold

Ny bærbar for videoavspilling

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en iPod Touch og en iPhone 3G liggende, som jeg er kjempe fornøyd med, men likevell leter jeg etter en god bærbar DVD spiller eller en MP3 spiller som støtter mange formater (avi, divX osv) og har en god og fin skjerm.

Grunnen er at PC'en min begynner å vise sin alder, og det tar lang til å konvertere alle filmene mine. Noen ganger har jeg bare lyst til å se filmene mine med en gang!

Jeg bryr meg ikke så veldig mye om lyd/video kvalitet, men likevel, har man en viss standard ;)

Jeg vil helst ha en pris rundt 2000 kr ;)

Takk for svar^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Finnes ikke, isåfall må det blir DVD spiller. Nærmeste er creative zen vision w til ca 2500, den er dog noen ganger på tilbud til 1800. men siden du har en iphone 3g er vel neppe penger noe problem så du kan like gjerne slå på stortromma og gå for en cowon A3 til ca 2800

Lenke til kommentar

Hei

Jeg trenger også anbefaling av bærbar til vidoavspilling. Dvs. jeg har en del dvd-treningsfilmer som jeg ønsker å konvertere til bærbar. Er det noen som har erfaring med de spillerne som var nevnt som egner seg til det. Jeg trenger ikke å ha mere en 3-4 filmer lagret, da jeg kommer til å bytte ut ofte.

Mvh Trina

Lenke til kommentar
Hei

Jeg trenger også anbefaling av bærbar til vidoavspilling. Dvs. jeg har en del dvd-treningsfilmer som jeg ønsker å konvertere til bærbar. Er det noen som har erfaring med de spillerne som var nevnt som egner seg til det. Jeg trenger ikke å ha mere en 3-4 filmer lagret, da jeg kommer til å bytte ut ofte.

Mvh Trina

Her er iallefall en test i Lyd & Bilde av Cowon A3 (hvor de av en eller annen grunn sammenligner den med iPod :no: )

Test i Lyd & Bilde av Cowon A3

Lenke til kommentar

Nokon som har hands-on erfaring med Cowon og/eller Archos 605?

Eg må ha ein som kan ladast via stikkontakt, såg 605 kun kom med USB, finnes det i så fall standard USB-adaptere eg kan plugge i stikkontakten? Dei takler vel alle 60Hz.

Må ha ein spelar no, trur eg klarer meg med rundt 4" skjerm, prisnivået er heller ikkje så verst med 605 30GB på 2000,- og A3 30GB på 2600,-

Om nokon har tips til forum der eg kan finne brukarerfaringar og testar tas det imot med takk. Headfi, iaudiophile eller noko sånt.

Lenke til kommentar

Har 605 WiFi selv :)

Du kan alltids kjøpe en USB Stikkontakt til iPod. USB er USB så det går helt fint.

En ting du skal merke deg med engang er at Archosen lader forferdelig treigt gjennom USB.

Kjøp deg heller en minidock, som gjør at du øker batteritiden med 50%, pluss at du kan koble den til TV, stikkontakt lading og tilkobling av alle standard USB enheter. Minnepenner, Digitalkameraer, vanlige mp3 spillere m.m. og kopiere filer til og fra de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...