Gå til innhold

Ny harddisk og Ram


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du velger harddisk fra WD eller Seagate er vel en smaks sak. Om du vil ha det så stille så mulig eller maks ytelse. Hold deg langt vekke fra IBM. Disse er ikke til å stole på.

 

Når det gjelder ram så ville jeg enten kjøpt en ny pc2100 brikke eller byttet ut den jeg har nå med to brikker på enten pc2700 eller pc3200.

Ingen vits i å ha en på pc2100 og en på f.eks. pc2700 da du ikke kunne ha kjørt den andre på noe annet enn pc2100 alikevel.

Lenke til kommentar
Når det gjelder ram så ville jeg enten kjøpt en ny pc2100 brikke eller byttet ut den jeg har nå med to brikker på enten pc2700 eller pc3200.

Ingen vits i å ha en på pc2100 og en på f.eks. pc2700 da du ikke kunne ha kjørt den andre på noe annet enn pc2100 alikevel.

 

Alt dette er greit, men SKAL jeg bytte den ut å kjøpe nytt, eller kjøpe tillegg til den jeg har!? :-?

Lenke til kommentar
rart at dere sier at wd-disker bråker.  

jeg har en ibm og en wd-disk, jeg hører bare ibm`en når den arbeider på full load.

 

les tester forsellige steder og du vil se at seagate er den mest stillegående. Mine WD disker bråker fælt. hører de godt pga 12 db vifter i pc-en. WD diskene goir fra seg en fæl hvinelyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...