el_torro Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tidligere var det mulig å finne avstanden fra DSLAM'en til kobberinntaket i husstanden. Etter det jeg ser er ikke dette lenger mulig på https://metro.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/ . Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut dette samt tykkelse på kobberparet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 søk på "shdsl" altså på kapaksweb Lenke til kommentar
el_torro Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 søk på "shdsl" altså på kapaksweb Takk, jeg så på ADSL-oversikten og ikke SHDSL. Jeg ser at de ikke har oversikt over tråddiameteren min (skriver Tråddiameter: Varierer mellom flere tråddiametre). Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 den sentralen jeg søker på har 0.6 mm det varierer vel fra plass til plass Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Stemmer det, det betyr rett og slett at den kan være 0.2 noen steder, og 0.4 andre og 0.6 på det beste. Av min erfaring er det disse linjene som er mest ustabile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå