bjorneoen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei jeg var på norway cup og en av gutta på laget mitt er fra kongo og kan ikke norsk eller engelsk og han hadde fått seg ny mobil. Den er litt større en iphone og den har touch screen og jævlig GODE høytalere ^^ Jeg fikk se på den men kunne ikke skjønne åssen merke det var! Det eneste som stod på den var (A B) på framsiden øverst til venstre på mobilen. Den menyen hadde jeg heller aldri sett før og jeg kan ikek skjønne åssen mobil det kunne ha vært! Han hadde kjøpt den i Belgia. Åssen mobil er det tror dere? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde hjulpet med ett bilde! Prøv phone finder hos gsmarena.com og se om du finner den der Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er rimlig mange "iphone cloner" som kommer fra mer eller mindre ukjente kinesiske produsenter.. noe er bra, noen er elendige. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 ok men den ligner ikke på iphone bare så det er sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå