tomsi42 Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) I min lille serie av motiver med tråsykler* så har turen kommet til Danmarks bidrag: 1/160s, f/8, 70mm, ISO 200 Tom *) Noe jeg fant på nå, da jeg allerede har et bilde med sykkel i ... Endret 30. juli 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Haha. Elsker kontrastene. Et veldig enkelt og stilfult bilde. Synes kjettingen som er på venstre side løfter opp bilde en del. Men sykkelen i seg selv tar kaka. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg likte det ikke da jeg så på thumben, men når jeg åpnet filen åpnet også bildet seg. Det jeg trodde var et kjedelig brudd (gresset) ble et helt naturlig element. Den nye grunnmuren og kledningen er kanskje litt i det yngste laget, men det ødelegger ikke bildet. Og kjettingen skaper en litt rar men fungerende balanse i kombinasjon med sykkelen. Men det hadde vært enda bedre hvis veggen hadde sett eldre ut. Kunne du ikke be dem legge ny-gammel kledning på huset for fotografiet ditt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) PM, jeg er veldig enig med deg om veggen - det burde vært et gammelt dansk mur & halm hus. Men man tager det man haver ... edit: Tror jeg heller rapper sykkelen og plasserer den i sitt rette element Endret 30. juli 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Det er også en måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Endelig ville linken til bildet åpne seg. Prøvde i går, uten hell. Jeg liker det jeg ser. Ofte blir bildene dine noe spesielle for meg, Tom, men dette ble bare lekkert. Det er et klassiskt motiv, men på en litt særegen måte. Friske farger og flotte kontraster. For øvrig tror jeg et murhus som bakgrunn kunne gitt litt vel mye rødt i bildet, men mulig det ville funket pga blomstene. Du får finne et murhus med et blikkrør fra takrenna som erstatning for kjettingen da Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Det var en lysende fin rød-sykkel ja. (Min sykkel er også rød) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Endelig ville linken til bildet åpne seg.Prøvde i går, uten hell. Jeg liker det jeg ser. Ofte blir bildene dine noe spesielle for meg, Tom, men dette ble bare lekkert. Det er et klassiskt motiv, men på en litt særegen måte. Friske farger og flotte kontraster. For øvrig tror jeg et murhus som bakgrunn kunne gitt litt vel mye rødt i bildet, men mulig det ville funket pga blomstene. Du får finne et murhus med et blikkrør fra takrenna som erstatning for kjettingen da Takk for kritikken - husk at det finnes gule murstein, og pussede murvegger kan være malt i mange fine farger ... Det var en lysende fin rød-sykkel ja. (Min sykkel er også rød)RandiA Regner med at du ikke har malt dekkene røde Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Regner med at du ikke har malt dekkene røde Tom Vil nok helst være litt anonym på sykkelturen ja.... RandiA Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Morsom tanke, men slik bildet fremstår, syns jeg det er lite spennende. Rødfargen er grell, kanskje litt mindre kontrast og fargemetning hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå