Gå til innhold

BK: Den røde sykkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte det ikke da jeg så på thumben, men når jeg åpnet filen åpnet også bildet seg. Det jeg trodde var et kjedelig brudd (gresset) ble et helt naturlig element. Den nye grunnmuren og kledningen er kanskje litt i det yngste laget, men det ødelegger ikke bildet. Og kjettingen skaper en litt rar men fungerende balanse i kombinasjon med sykkelen.

Men det hadde vært enda bedre hvis veggen hadde sett eldre ut. Kunne du ikke be dem legge ny-gammel kledning på huset for fotografiet ditt?

Lenke til kommentar

Endelig ville linken til bildet åpne seg.

Prøvde i går, uten hell.

Jeg liker det jeg ser. Ofte blir bildene dine noe spesielle for meg, Tom, men dette ble bare lekkert.

Det er et klassiskt motiv, men på en litt særegen måte. Friske farger og flotte kontraster.

For øvrig tror jeg et murhus som bakgrunn kunne gitt litt vel mye rødt i bildet, men mulig det ville funket pga blomstene.

Du får finne et murhus med et blikkrør fra takrenna som erstatning for kjettingen da ;)

Lenke til kommentar
Endelig ville linken til bildet åpne seg.

Prøvde i går, uten hell.

Jeg liker det jeg ser. Ofte blir bildene dine noe spesielle for meg, Tom, men dette ble bare lekkert.

Det er et klassiskt motiv, men på en litt særegen måte. Friske farger og flotte kontraster.

For øvrig tror jeg et murhus som bakgrunn kunne gitt litt vel mye rødt i bildet, men mulig det ville funket pga blomstene.

Du får finne et murhus med et blikkrør fra takrenna som erstatning for kjettingen da ;)

Takk for kritikken - husk at det finnes gule murstein, og pussede murvegger kan være malt i mange fine farger ...

Det var en lysende fin rød-sykkel ja. (Min sykkel er også rød)

RandiA

Regner med at du ikke har malt dekkene røde ;)

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...