Gå til innhold

Dualshock 3 eller chillstream

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg prøvd chillstream men har hørt at den skal være klumpete, du må også være klar over at den er kablet og ikke har riste funksjon.

Dualshock 3 har samme størrelse som Sixaxis, men den er tyngre og har risting byggkvaliteten skal også være bedre. Pluss at den er trådløs.

Hvis jeg får komme med et forslag må det bli Dualshock 3.

Lenke til kommentar
Hvilke kontroller er best? Sony dualshock 3 eller Logitech chillstream?

Chillstream er dårlig. Et bomkjøp. Bråker mer en PS3 gjør den også. Spesielt L2 og R2 er ubrukelige på den kontrollen. Om penger ikke er et tema er det ingen tvil om hvilken kontroll som er best.

Lenke til kommentar

Stemmer i med DS3 jeg og! Etter jeg fikk den har jeg ikke rørt SIXAXIS kontrolleren som fulgte med. Fant min på ebay for 190,- Orginal, ubrukt og i emballasjen.

Liker spesielt godt at den er litt tyngre en standard SIXAXIS, gir en mye høyere kvalitetsfølelse!

Edit: Post nr 100! :fun:

- Ikke dårlig det på rett over 4år..

Endret av basip
Lenke til kommentar

Mener helt klart du bør gå for DS3!! Prøvd Logitech chillstream et par ganger, og jeg likte den ikke. Det er jo klart det er mye fordi jeg er vant med SIXAXIS og etterhvert DS3, men syns den var klumpete og lei å bruke!

Etter jeg fikk DS3, har jeg bare ved et par anledninger brukt den gamle SIXAXIS'en. DS3 er litt tyngere, så jeg syns den er mye bedre å holde i! Også virker den mye mer solid! Virker nesten som om den eldre SIXAXIS'en er noe billig drit i forhold!

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke testet chillstream, men jeg kan anbefale DS3 på det sterkeste!

Perfekt tyngde, trådløst og selvfølgelig risting. Koster kanskje noen lapper mer, men det er absolutt verdt det ;)

Pris spiller ingen rolle skal kjøpe fra USA uansett >D

Lenke til kommentar
Kjøpte min PS3 80GB fra vgp, altso MGS4 bundlen. Og ja DS3 følger me.

Kjøpte og Ratchet & Clank, Army of Two + en ekstra kontroll, kom på tilsammen 4500,- slett ikkje værst :grin:

Er det bare MGS4 som DS3 følger med eller finnes det andre bundles.

Har tenkt til å kjøpe i Norge. Spill jeg har tenkt til å kjøpe er burnout paradise, Motorstorm ( vanlig eller pacific rift) og kanskje CoD4

Endret av kladd25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...