HiFi-maNN Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg en Yamaha Tzr 50 kubikk, orginal potta står på så jeg leter etter effektanlegg. Jeg er intrisert i dobbel effektanlegg med 2 potter, hvor får man tak i sånne ? Mvh Joachim. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har tittet litt rundt, virker som de ikke selger effektanlegg med 2 endepotter. Du kan eventuelt gå til innkjøp av svane fra forhandler, deretter se på nettet om du finner dobbel Ninja endestuss fra MH Rx eller en furia. Endepottene står plassert over hverandre. Lenke til kommentar
HiFi-maNN Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Ok, takk for hjelpa Mvh Joachim. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Leit etter brukte Fasmen Duo-anlegg. En lyddemper på hver side, stilig. Lenke til kommentar
thabech Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Slike får du tak i på Mc-deler.no ellers kan du ta deg en tur innom mopedportalen.com å se på brukte moped deler der. Lenke til kommentar
HiFi-maNN Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Slike får du tak i på Mc-deler.no ellers kan du ta deg en tur innom mopedportalen.com å se på brukte moped deler der. Hei! Jeg kunne ikke finne noe effekt anlegg med 2 potter på Mc-deler dessverre :/ -Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå