Gå til innhold

Vil ram prisen gå ned? Er LG skjermer noe å satse på?

Anbefalte innlegg

hallo

Jeg har to spørsmål som jeg gjerne vill ha svar på.

Vil ram prisen gå ned snart eller vil den bare fortsete å stige.

jeg ser at prisen for 256mb sdram pc133 nermer seg 1000 lappen. det er for mye for min lommebok

Jeg har tengt å kjøpe meg ny skjerm, hvilket merke er det lurt å satse på. er LG noe bra kjøp?

ps: pris har mye å si

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk skjermtesten i siste utgaven av PC World, du finner en link direkte på sol data (enklere enn å lete hos PC World). Testen viste at pris ikke alltid samsvarte med kvaliteten. Best i test av 19" ble NEC Multisync FE 950+ (er i flg produsent 19,5"), selges på startit for 4995.- inkl mva og frakt oppkrav 35.- kommer i tillegg (gunstig da frakten på skjermer kan bli dyr da de veier endel og tar stor plass.

Testen inneholder endel bakgrunnsinfo om skjermer som kan være interessant å lese. PC World har mer info i arkivet, hvis en giddder å lese litt.

Lykke til med letingen etter den perfekte skjerm.

[ Denne Melding var redigert av: Deepdiver på 2002-01-14 23:41 ]

Lenke til kommentar

Jeg har en 19" LG lik den som er på ukas tilbud på komplett. Helt fin skjerm til den prisen - jeg tror skjermkort har mer å si for opplevelsen.

Jeg kjøpte nytt skjermkort for ikke så lenge siden, og er skuffet over 2D kvaliteten på kortet.

Lenke til kommentar

Er du på jakt etter en billig nitten skjerm er ikke :Hansol 900P er dumt valg! Har den selv og kan si meg fornøyd. Vil allikevel påpeke at fargene kunne gjerne vært freshere. Men da må man punge ut MER SCHPENN! Skjermen kjører 1280 x 1024 @ 85Hz, en oppløsning som tar seg fint ut på en 19"! Hvis jeg skal være -veldig- streng kan jeg også si at skjermen støyer litt.. med det mener jeg en lav liten lyd som alle skjermer har. Bare syns det lyden er litt høy på den skjermen.. men som sagt, nå er jeg STRENG! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...