Gå til innhold

Fulltast. smartphone +oppfordring til alle her inne!

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en smartphone med fullt tastatur som skyves ut på siden. Finnes det noe alternativ til Windows Mobile som duger? Er fornøyd med wm pga lett å finne programmer, synronisere mail og kontakter + masse lett tilgjengelig info/hjelp. Et stort kriterie er wifi. Eller hadde jo såklart stor trykkfølsom skjerm gjort susen, men jeg ser at mange av ønskene mine må prioriteres bort?

Den nye sony ericsson som kommer ser fin ut, den blir sikkert svindyr. tytn 2 er flott, men brodern har sånn.

Sliter alle wm telefoner med treg respons?

Så til oppfordringen;

Kan ikke vennligst folk begynne å skrive en LITT mer beskrivende emnetittel? Det er sikker mange andre tråder med samme spørsmål som meg, men søkefunksjonen filtrerer ikke ut riktig. Hadde vært så mye lettere...

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HTC Touch Pro er en god kanditat som oppfyller samtlige av dine ønsker.

Wow, den var virkelig fullstappa ja. Men 5500kroner... Jeg trenger ikke gps f.eks. Er alle WM telfoner like trege? Jeg haren HTC S710 som er helt katastrofal hva gjelderrespons og arbeidsminne. Prøvde nettopp en HTC Diamond. Kan ikke fatte at det fortsatt lages så ikoner og menyer ikke lastes fullt før telefonen får "tenke".

Hvis jeg eksluderer htc og windows mobile, finnes det noe annet verdt å prøve da? Må ha bra mail-program og "business"-funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...