akamond Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Jeg sitter å vurderer mellom 2 tver her. Den ene er en Sony KDL32P3000k og den andre er en 32LG3000... Hvem bør jeg velge? Anbefalinger? Endret 30. juli 2008 av akamond Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og. Designmessig så er LG-en langt penere enn Sony skjermen. Hvilken skjerm som er best av disse to er mer smak enn behag. Sonyen har ganske fint bilde og jeg har sett litt dvd på en slik og dette så ganske pent ut. LG-en er ikke et hestehode bedre så det er uansett snakk om detaljer... Endret 30. juli 2008 av Bava Lenke til kommentar
akamond Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og. Designmessig så er LG-en langt penere enn Sony skjermen. Hvilken skjerm som er best av disse to er mer smak enn behag. Sonyen har ganske fint bilde og jeg har sett litt dvd på en slik og dette så ganske pent ut. LG-en er ikke et hestehode bedre så det er uansett snakk om detaljer... Pris forskjellen der jeg har sjekket er mellom 1000 og 15000 kroner. Lurer på om det er verdt å velge Lgen? Lenke til kommentar
akamond Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Etter min mening er det klart bedre bilde på LG'en. Det er etter å ha sammenlignet disse to i butikken jeg jobber. Finere design er det og. Designmessig så er LG-en langt penere enn Sony skjermen. Hvilken skjerm som er best av disse to er mer smak enn behag. Sonyen har ganske fint bilde og jeg har sett litt dvd på en slik og dette så ganske pent ut. LG-en er ikke et hestehode bedre så det er uansett snakk om detaljer... Pris forskjellen der jeg har sjekket er mellom 1000 og 15000 kroner. Lurer på om det er verdt å velge Lgen? Da valgte jeg lgèn. Men får litt dårlige signaler inn på rommet. Kan jeg kjøpe antenneforsterker slik at signalene blir sterkere? Hvor i såfall og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Antenneforsterker koster neppe mer enn 300 kr. LG 3000 er i mitt syn desidert best. MYE bedre fargegjengivelse, bedre design og nesten halparten av tykkelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå