Gå til innhold

Indiana jones til Xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har det!

 

Veldig kult fighting system, og generelt godt gameplay, men mye blir øddelagt av masse bugs og dårlig lyd.

 

Ellers et ganske linært spill, litt enkelt også kanskje, vaffal er det de samme tradisjonelle puzzela du lett klarer.

 

Grafikken er helt grei.

 

Vil anbefale det vaffal, et av Xbox bedre spill, selvom det ikke skal så mye til!? :wink:

Lenke til kommentar

Vil anbefale det vaffal, et av Xbox bedre spill, selvom det ikke skal så mye til!? :wink:

 

Joda, det skal litt til, men somsagt, smaken er som baken :roll:

 

Må si meg enig med FishBone her, sleit mange timer med The Dig, så vansklighets graden på puzzlene til Lucas kan diskuteres :wink:

Lenke til kommentar

Hey!

 

For å oppklare noe som tydeligvis var veldig forvirrende her:

 

"Indiana Jones & The Emperor's Tomb" er kun distribuert av Lucasarts, men det er utviklet av The Collective hvis jeg ikke tar helt feil. De har kun brukt lisensen Indiana Jones, og det er ingen paralleller til tidligere adventure games utviklet internt av Lucasarts.

 

Skal man sammenligne må det bli i forhold til Buffy spillet til Xbox som også er utviklet av The Collective.

 

OK, gamecube-gutter, gidder dere lese tråden "Halo - ikke før 2004" eller noe slikt. Har et par spm til dere der.

 

Have it!

Lenke til kommentar

Bruker samme combat system som buffy, problemet er bare at det fungerer bedre på buffy. Man kan lett bli småirritert over de småfeilene som finnes i spillet. Vanskelig er det hvertfall ikke.

 

Anbefales dersom du liker avdenture spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...