Rambo82 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har ett nvidia geforce 8800gts 320mb skjermkort . Saken er den at jeg flyttet pcen litt igår mens den stod på, og da gikk skjermkabelen utav, da jeg puttet den inn igjen ville ikke skjermen vise noe. Da jeg restartet ser du kun hovedkortlogoen, og alt det der, men rett etter at man ser windows lade- logoen, så slår skjermen seg av i stanby modus.. Hvorfor skjer dette? Skjedde en gang for ett halvt år siden også, da måtte jeg innstallere windows på nytt(dette vil jeg IKKE nå) (Var sikkert ikke nødvendig da) Noen som har en liten forklaring? Har nå ett xfx 8800gt 512mb som jeg monterte i, og det virker fint. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Siden du får skjermbilde, så ville jeg trodd at skjermkortet fungerer, og at feilen ligger en annen plass. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Han prøvde jo et annet skjermkort og det fungerte fint. Samme skjedde med meg en gang. Er det 2 utganger i skjermkortet? I tilfelle så kobler du til en ekstra skjerm i den andre utgangen. Hvis det kommer opp skjermbilde da så kan du endre på innstillingene når du har startet opp. Fungerete for meg Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Han prøvde jo et annet skjermkort og det fungerte fint.Samme skjedde med meg en gang. Er det 2 utganger i skjermkortet? I tilfelle så kobler du til en ekstra skjerm i den andre utgangen. Hvis det kommer opp skjermbilde da så kan du endre på innstillingene når du har startet opp. Fungerete for meg Ok det kan jeg prøve. takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå