Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Heisann! Har et Avast! Antivirus program, men nå har prøve perioden utgått, og jeg får beskjed om å registrere meg (altså angi brukernøkkelen). Men siden jeg ikke vil kjøpe dette, og kjøre gratis, så lurer jeg på hvor jeg kan skaffe slike koder. Any Ideas? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 du har tatt den som egentlig koster penger. http://www.avast.com/eng/programs.html last ned den som heter avast! 4 Home Edition FREE Download avinstaller den andre produkt nøkkel finner du på http://www.avast.com/eng/home-registration.php Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Avast er gratis for privatpersoner (home edition) og det eneste som kreves er at man registrerer seg som bruker. Denne registreringen varer i 14 måneder så må man registrere på nytt at man fortsatt ønsker å bruke programmet (programmet sier fra). Jeg tror kanskje det er en link eller noe i den advarselen om at rpøvetiden er ute, hvis ikke er det bare å Gå til avast sine registreringssider for Home Edition og velge den av de tre øverste linkene som passer for deg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Takk for svar! Har jeg klart det, ja Men skal jeg sende inn en mail til Avast! så får jeg en brukernøkkel? Edit: Vel jeg har ikke brukt Avast! i 14 måneder. Når det er sagt, så har jeg Avast! 4.8 Home Edition. Blir faktisk linket til den siden dere har oppgitt, skal jeg da bare sende inn en mail forså å få en "ny" brukernøkkel? Endret 30. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Se der ja! Fikk lisensnøkkelen med en gang. Takk for all respons! Sry for Dobbelpost. Endret 30. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå