Trickster Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hva skjer med HW ? noen ganger tar det over 2 minutter og komme seg inn på HW. Dette skjer hver dag!!!! Og når det tar lang tid med HW så kommer jeg inn på gamer.no med en gang. (Samme browser) Jeg har prøvd alle browsere og 2 dataMaskiner for å sjekke, HW tar alt for lang tid og komme inn på. Ja det irriterer meg når jeg må vente i over 2-3 min. Hva skjer ? (jeg tror det er DNS feil) Håper dere sjekker saken Trickster Endret 4. august 2008 av Trickster Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hva skjer med HW ? noen ganger tar det over 2 minutter og komme seg inn på HW. Dette skjer hver dag!!!!Og når det tar lang tid med HW så kommer jeg inn på gamer.no med en gang. (Samme browser) Jeg har prøvd alle browsere og 2 dataMaskiner for å sjekke, HW tar alt for lang tid og komme inn på. Ja det irriterer meg når jeg må vente i over 2-3 min. Hva skjer ? (jeg tror det er DNS feil) Håper dere sjekker saken Trickster Igjen tok 3 ,5 min og joine for å sjekke denne tråden. Sorry DP Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Norsk gallup tingen henger av og til...iallefall det jeg klarer å se når sidene lastes her ifra, men ja..forumet har vært suppe-treigt i det siste. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det forumet (Diskusjon.no) eller selve nettsiden Hardware.no som er tregt? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Samme her. Jeg kom nettopp hjem fra jobb (fra en linje som er 100mbit++++) og det er akkurat like tregt der som det er her hjemme. Det har vært sånn en god stund også. Timer ut iblant, og det er veldig tregt å laste tråder. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Opplever det samme, i det siste vil jeg tippe det har vært gjennomsnittlig 20 sekunder fra "sending request" til siden har startet å laste. Noen ganger får jeg timeout. Gjelder i hovedsak forumet, men opplever iblant at forsiden er like treg. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Samme her. Dette er dårlig. Etter forrige store oppgradering av forumet har mye blitt tregt, og stadige add-ons og moduler som bygges til forumet gjør det hele mer klebrig. For å ikke nevne at Opera gikk fra veldig godt støttet til middels støttet. Flere som opplever problemer med Opera + diskusjon.no ? Endret 2. august 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tregt ja, tregt som fy. I tillegg er forumet totalt nede veldig ofte virker det som Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Samme her. Dette er dårlig. Etter forrige store oppgradering av forumet har mye blitt tregt, og stadige add-ons og moduler som bygges til forumet gjør det hele mer klebrig. For å ikke nevne at Opera gikk fra veldig godt støttet til middels støttet. Flere som opplever problemer med Opera + diskusjon.no ? Aner ikke om Opera er grunnen. Bruker Opera, men har aldri tenkt over at det skulle lage problemer. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Merker ikke noe slikt her (0.0753 sek å laste denne siden ut fra bunnlinjen) Firefox med adblock og Lyse 10/10mbit Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Så med andre ord det er reklamene som gjør dette? På en annen side blir jeg "Tvunget" til og installere en addon for å slippe problemet ? Endret 5. august 2008 av Trickster Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har dette problemet og jeg blokkerer alle reklamer. Bruker Opera 9.51. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Når det gjelder Opera ser det ut som at de klagene må rettes til Opera, en rekke av mine sider fungerer dårlig i siste Opera, noe som er veldig synd da jeg ikke vil over til Firefox. Håpet er jo at de får fikset feilene som har blitt introdusert, ellers må vi jo prøve å fikse de. Men det er litt jobb å fikse noe som blir galt i bare en nettlesers øyne. Ellers fikset jeg en feil i går som nok medførte litt suppetilstander. Så om det skulle fortsette så er det fint om dere sier ifra om det her. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Neste gang jeg opplever dette så skal jeg sjekke IE også. Men jeg kjøper ikke uten videre at det er et browserproblem når det føles som serverproblemer, og ingen andre sider har problemer. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Opplever treg svartid med wget også, og det gjelder ingen andre sider, såvidt jeg har merket. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 etter å ha fjerne noe malwaere ( xp antivirys 2008) og annet tull så kommer jeg meg ikke på siste nytt fra hardware. hadde jeg vente 5min + så kanskje men jeg har ikke lyst å vente så lenge for hver sak . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Akkurat nå er hw.no nede så det kan nok stemme ja, jobber med å få serveren opp å rulle igjen nå så det er nok operativt om et lite kvarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg