Gå til innhold

Fulham, et lag på vei oppover?

Sameboe

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Angrepet har ikke vært så sykt egentlig, spesielt ikke nå som Rooney har vært ute.

Tror desverre vi går på en smell. Sunderland og Bolton klarte nesten å få med seg et godt 0-0-resultat mot oss, og når Fulham er enda bedre defensivt kan det bli veldig vanskelig å ta tre poeng.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det jeg liker best med Fulham er at Chelsea bare er et lite lag i Fulham ;)

Tror desverre ikke at Hodgson er den som tar de helt til tops, han har vært rundt omrking og omtrent som Redknapp klart å skape gull av gråstein, men aldri tatt skrittet videre. Jeg husker når han styrte og stelte i Malmø, og ikke minst Viking. Synes aldri at han har fått noe særlig utav mannskapet han har hatt til rådighet, så sånn sett så er sammenlikningen med Redknapp god: de er begge to flinke til å balansere et lag, men klarer aldri å ta det videre.

Lenke til kommentar
Tviler på at Fulham kommer seg til Europa cup's de nermeste årene. Laget er for svakt.

De jeg kommer på som innehar kvalitet er Hangeland, Schwarzer, Andy Johnson ?

De har absolutt muligheten i år siden 7. plass mest sannsynlig kommer til å gi plass i den nye Europa-league (UEFA-cupen).

Lenke til kommentar
Tror nok helle Villa er et lag på vei oppover enn Fulham...

husk at tråden er fra juli i fjor.

uansett, definer oppover. vist du da tenker på at laget forbedrer seg fra sist sesong, så er det helt riktig å si at di er på vei oppover, da di i år er i øverste halvdel av tabellen og har mulighet til å kvalifisere seg til uefa cup

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...