Sameboe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Etter halve sesongen ifjor kom gamle Viking trener Roy Hodgson inn, etter hans ankomst har det regnet inn nye spillere...Snakker vi om en ny Harry Redknapp, som også kjøpte inn omtrent en hel stall på en sesong? La oss se på overgangene først siden ankomsten til Roy: Brede Hangeland - Kom fra København i vinter, ble en umiddelbar hit. Er nå kaptein på Fulham ifølge Wikipedia Erik Nevland - Storscorer i FC Groningen, supersub til de grader. Scorer nå og da. Eddie Johnson - Hentet fra MLS, fast i start oppstillinga, og besitter høyt internasjonalt snitt. Leon Andreasen - Tidligere Werder Bremen spiller, slo aldri til i Tyskland. Bruktes 13 kamper ifjor i Fulham. Toni Kallio - Tidligere Molde spiller, som kom fra Sveits. Kanskje en av de store overaskelsene til Roy. Jari Litmanen - Malmö spiller før, ble frigitt etter å ha ikke overbevist i Fulham. Og i sommer har de også skaffet seg en god del gode spillere: Mark Schwarzer - Han og Niemi oser av rutine, blir kamp om første keeper plass. Helt sikkert Andranik Teymourian - Veldig ukjent spiller som ble hentet fra Bolton, spennende spiller. Zoltan Gera - Kom gratis fra West Bromwich, PL kvaliteter så det holder. Godt kjøp fra Roy. Bobby Zamora - En grei spiss, sannsynligvis benk med Nevland for han her. John Pantsil - Talent fra West Ham, tilføyer midtbanen mer kvalitet Fredrik Stoor - Kom nettop fra RBK, kommer antageligvis til å spille fast på høyreback. I tilleg er Fulham linket med en haug med andre spillere, noen av disse er spillere som: Andy Johnson Mario Gomez Mark Bresciano Steve Finnan Paul Scharner Sami Hyypia Luke Young Daniel Cousin Louis Saha Vis Fulham fortsetter dette kan vi raskt se dem i europa cupen om noen år, og Roy Hodgson har virkelig vært god for klubben. Er det noen som er enig med meg, eller vil alltid Fulham være et bånn lag i PL? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tja, de handlet massivt før forje sesong. Så de "Burde" egentlig det bra, og selvsagt bedre enn i fjor. Men tror det er et lag på vei oppover, men det er flere slike lag. Når det er sagt John Pantsil er ikke et talent. Han er 27 år Zoltan Gera er definitivt et godt kjøp, når Werder Bremen i ettertid vil kjøpe han sier det sitt: Kvalitet! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror Fulham kommer til og hevde seg om noen år Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jah, de trenger vel tid som alle andre lag Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikke Fulham drit mange spisser? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har alltid hatt litt sansen for Fulham jeg. Helt siden jeg så de i en Fa cup kamp når de lå i andre div. Tror disse kjøpene kommer til å sterke laget. Att de holdt på og rykke ned i fjor var egentlig veldig mye uhell. Så mange kamper av de i fjor og synes de virket sterkere enn flere av de som lå rett over. Men de trenger noen som kan putte målene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Fulham hadde VELDIG mange feilaktige avgjørelser mot seg i fjor, men selvsagt er det ingen som fokuserer på de, siden det er lille Fulham det er snakk om. Jeg nevner blant annet Solanos sene mål som burde helt åpenbart blitt annulert. I følge rightresult skulle de egentlig vært på 13. plass. Tipper noe rundt 15. plass neste sesong. Hodgson har brakt inn veldig mange spillere og må samkjøre dem. Tror også Andy Johnson kan bli en god signering. Men hva de skal med Stoor skjønner jeg ikke. Moritz Volz er en meget god høyreback som burde være fast. Neste sesong ser jeg for meg en slik startoppstilling: Niemi/Schwarzer Stoor ~ Hangeland ~ Hughes ~ Konchesky Davies ~ Andreasen ~ Murphy ~ Dempsey Johnson ~ Johnson (hehe) Gera tar muligens over for Davies på høyrekanten. Skjønner heller ikke hva de skal med så mange spisser (Healy, Kamara, AJ, EJ, Nevland, Bouazza, John og Zamora). Er vel nesten sikkert at Bouazza og John blir solgt. Tipper Healy forsvinner også etterhvert. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 D. Healy synes nå jeg burde være rimelig aktuel for en plass i startoppstillingen, og for fulham sin del, så burde han ihvertfall ikke bli solgt. Perfekt spiller som kan gi laget et skikkelig stort puff når det er lite kreativt spill. Kjapp liten luring. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ny tredjekeeper i Pascal Zuberbühler som nettopp gikk til Fulham fra West Bromwich. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Og Andrew Johnson er også klar...Begynner å stable ihop et godt lag nå Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fulham kommer i år til å etablere seg som en klubb på midten av tabellen. De kommer ikke til å havne i nedrykksstriden. Jeg tror Fulham kan bli en Premier League-klubb i samme klasse som Newcastle, West Ham og Middlesbrough. Det blir forøvrig morsomt å følge Hangeland, Nevland og Stoor i sesongen som kommer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror nok ikke Fulham blir å se i Europacup på veldig lenge, men de har nok absolutt kapasitet til å heve seg på tabellen i neste sesong. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Fulham kommer i år til å etablere seg som en klubb på midten av tabellen. De kommer ikke til å havne i nedrykksstriden. Jeg tror Fulham kan bli en Premier League-klubb i samme klasse som Newcastle, West Ham og Middlesbrough. Det blir forøvrig morsomt å følge Hangeland, Nevland og Stoor i sesongen som kommer. har minst tro på Nevland , tror ikke han holder PL nivå dessverre . Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har egentlig trua i Nevland, men at han blir prioritert denne sesongen - det tror jeg ikke. A. Johnson'n kjøpe bekrefter vel mye av det. Lenke til kommentar
allergisk72 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Fulham har om ikke annet en bred stall foran årets sesong. Selv med mange spillere er jeg redd for at de ikke vil holde nivået som Premier League krever. Mange av de virkelig rutinerte er forholdsvis gamle, mens de unge ikke besitter ferdigheter i verdensklasse og de vil kjenne Premier League- presset etter jul. Jeg tror allikevel de kommer mye mye mye høyere opp i år enn i fjor. Selv om de ga fotballinteresserte en spennende avslutning i fjor. All honør til Erik Nevland!! Det er ingen tvil om at Fulham har blitt sterkere enn svakere i løpet av sommeren. I norske øyne synes jeg det er trist å se at Erik Nevland får så mange og så gode konkurrenter om en spissplass. Tror han vil møte mye motstand i Andy Johnson, Eddie Johnson og David Healy. Men de har totalt 8 spisser så noen må gå. Hvem tror dere må gå? Håper Hodgsen selger mange og sparer til en stor pott til en virkelig stjerne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe, første jeg la merke til var egentlig Siggen din "Homeopati styrker deg innenfra", og da tenkte jeg på Ut i Vår Hage's Sketsje om dette. Men tror ikke Nevland er på vei ut, ihvertfall virker det som utrolig idiotisk trekk av Hodgsen når han i vinterstider, og når han atpåtil gjorde en meget god innsats for fulham med viktige mål, så tror jeg neppe det. Men om hvor mye vi kommmer til å få se Nevland er jeg i tvil på Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg tror Fulham kan bli et lag som stabiliserer seg på øvre halvdel av tabellen, i "ingenmannsland". De har gjort store utskiftninger den siste perioden og hvis Hodgson får holde på å bygge laget han har begynt på kan de kanskje være med å kjempe om spill i uefa cup om noen år. Lenke til kommentar
allergisk72 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg tror Fulham kan bli et lag som stabiliserer seg på øvre halvdel av tabellen, i "ingenmannsland". De har gjort store utskiftninger den siste perioden og hvis Hodgson får holde på å bygge laget han har begynt på kan de kanskje være med å kjempe om spill i uefa cup om noen år. Ser ut som han lærte av perioden som Blackburn manager. Der startet han med å selge H. Berg, C. Hendre og G. Le Saux uten å finne verdige erstattere. Nå går han tydeligvis motsatt vei, og det er bra når rutinen og styrken ikke er helt i øvre siktet i PL. Tror han som sagt selger noen, men tror han er avhengig av noen gode og heldige signeringer. Han får leie inn Mark Hughes. Å gi et lag som Blackburn en spissduo (Santa Cruz og Benni McCarthy) for under 6 millioner pund totalt, og Ryen Nelson og Cristopher Samba for en halv million pund burde og er i enkelte kretser genierklært. Signeringen av Andy Johnson tror jeg kan bli et lignende kupp. Med A. Johnsen i form kan det fort bli flere uforutsette poeng i løpet av sesongen. Hva Everton driver med foran årets sesong, kunne nesten ha vært en tråd i seg selv, eller det er bare løgn, for de har vel ikke gjort annet enn å selge Andy Johnsen? Blir spennende å følge med Hangeland og Nevland. Tror og håper de kan lykkes Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Blandet start for Fulham. Først tapte de etter en svak kamp mot nyopprykkede Hull, så spiller de meget godt mot selveste Arsenal og tar alle 3 poengene. Nå ser det også ut til at deres playmaker, Jimmy Bullard, blir i klubben, hvilket er meget viktig om de vil ha en god sesong. Bullard blir Lenke til kommentar
VegFFC Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 En ok start i Pl for Fulham. Etter 4 kamper har dem 2 hjemme seier og 2 borte tap. Har fått sett alle 4 kampene og årets utgave må være en av de beste på lang tid. Vi har nå fått 2 spisser som utfyller hverandre veldig bra og har tro på at de skal ha 10+ mål hver. Det blir nok ikke så mange muligheter for Nevland med det første. Midtbanen er også sterk med kjernekarene Murphy - Bullard på sentralen. Jimmy Bullard har også rukket og bli kallet opp til Englands landslag. Davies og Gera har utgjort kantene til nå og det har godt helt greit til nå. Den største forskjellen har nok vært i de bakre rekker. Selv med ingen ny Hangeland makker, har de bare sluppet inn 4 på like mange kamper. Hangeland ble forøvrig kåret til månedens Fulham spiller. Pantsil er etter min mening årets kjøp til nå, og om mulig vår beste spiller. Så årets sesong vil jeg tro blir den beste på mange år. COYW!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå