Gå til innhold

Jeg trekker meg herved ifra dette drittforumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bai bai. Kanskje du finner kisen med den musikkpolitiske linjen der ute, så kan dere slå dere sammen og komme sterkt tilbake med frekke grafer og stram logikk, muligens å få kjøpt gjennom Tord Company.

 

Haha! Noe av det morsomste jeg har lest her på lenge!

Lenke til kommentar
Vi har nå fått den informasjonen vi trenger om dette forumet og enkelte moderatorer her. Vi kan se slektskapet til fora som Gaysir, Hip-hop.no og til VGD. Det er nå konstantert. Bye, men vi snakkes igjen skjønner dere moderatorer som vet hvem dere selv er.

 

Bye bye jånni bye bye! Is nått jur fålt dæt ju dai!

Lenke til kommentar

Wow, snakk om å være høy på seg selv :p Etter 18 (les: ATTEN) innlegg (minus modererte innlegg, som ifølge ham selv sikkert er flere hundre) føler han behov for å annonsere at han trekker seg fra forumet?

 

Why do you think we care? ;) Kanskje fordi vi svarer her - men det er nok mer basert på din arroganse enn noe annet.

Lenke til kommentar
Vi har nå fått den informasjonen vi trenger om dette forumet og enkelte moderatorer her. Vi kan se slektskapet til fora som Gaysir, Hip-hop.no og til VGD. Det er nå konstantert. Bye, men vi snakkes igjen skjønner dere moderatorer som vet hvem dere selv er.

Alt jeg gjorde var å google nicket ditt, var det veldig galt?

 

Tråd stenges, du har allerede skrevet avskjeden din og da lar vi det få stå i fred før du blir mobbet bort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...