Isbilen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Bai bai. Kanskje du finner kisen med den musikkpolitiske linjen der ute, så kan dere slå dere sammen og komme sterkt tilbake med frekke grafer og stram logikk, muligens å få kjøpt gjennom Tord Company. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Bai bai. Kanskje du finner kisen med den musikkpolitiske linjen der ute, så kan dere slå dere sammen og komme sterkt tilbake med frekke grafer og stram logikk, muligens å få kjøpt gjennom Tord Company. Haha! Noe av det morsomste jeg har lest her på lenge! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Tord Company! Hahahahaha. Den der tok knekken på meg. Endret 30. juli 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 hva er egentlig dette nettsamfunnet Amadeus Paradise han snakker om? jeg vil se det men finner ingen linker på google ... bortsett fra hans side hvor han snakker om amadeus paradise. lol guud bai Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 whinerz.com er det en del som er lik deg^^ Der er det mer stikk motsatt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Håper ikke du annonserer at du trekker deg, for så å lage ny bruker å spamme mer. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vi har nå fått den informasjonen vi trenger om dette forumet og enkelte moderatorer her. Vi kan se slektskapet til fora som Gaysir, Hip-hop.no og til VGD. Det er nå konstantert. Bye, men vi snakkes igjen skjønner dere moderatorer som vet hvem dere selv er. Bye bye jånni bye bye! Is nått jur fålt dæt ju dai! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du blir nok ikke savnet. Synd det. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Wow, snakk om å være høy på seg selv Etter 18 (les: ATTEN) innlegg (minus modererte innlegg, som ifølge ham selv sikkert er flere hundre) føler han behov for å annonsere at han trekker seg fra forumet? Why do you think we care? Kanskje fordi vi svarer her - men det er nok mer basert på din arroganse enn noe annet. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 edit: Det jeg prøver å si er at du kommer til å bli dypt savnet. Skjønte han den?? Er litt usikker på hva han skjønner og hva han ikke skjønner her.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vi har nå fått den informasjonen vi trenger om dette forumet og enkelte moderatorer her. Så du mener du ville vært en bedre? Kos deg med ditt kommende forum [/care] Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 diskusjon.no er nå enda et steg nærmere suksess. Popcorn anyone? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vi har nå fått den informasjonen vi trenger om dette forumet og enkelte moderatorer her. Vi kan se slektskapet til fora som Gaysir, Hip-hop.no og til VGD. Det er nå konstantert. Bye, men vi snakkes igjen skjønner dere moderatorer som vet hvem dere selv er. Alt jeg gjorde var å google nicket ditt, var det veldig galt? Tråd stenges, du har allerede skrevet avskjeden din og da lar vi det få stå i fred før du blir mobbet bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg