analkløe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Test Deg Selv - er du en god kristen? Nå har du muligheten til å teste hvor god kristen og/eller bibellærd du er. Bibelen gir mange klare (og mange uklare) retningslinjer og påbud på hvordan en god kristen skal oppføre seg i ulike sammenhenger. For å ta testen klikk HER Så hva er egentlig en god kristen? En person som prøver å følge bibelen, eller en moderat som setter lover og fornuft i første rekke? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Konge test. Ups, jeg er ateist, men klarte 43 av 95 mulige poeng og er en lykkelig hverdags kristen, som etter sigende knut bjørnsen skal ha uttalt.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ikke vanskelig å få full pott her, er jaggu glad jeg er ateist med tanke på svarene, hehe Lenke til kommentar
RWS Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 "litt" ledende svar kanskje? Eller er dette normale svar for de fromme kristne sjeler? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nåja, du fikk ihvertfall 34 poeng (av 95 mulige)! Det var da en voldsomt seriøs test også Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Flott, du fikk 75 poeng (av 95 mulige)! Gratulerer, du er virkelig en god kristen og kjenner din Bibel. Du vet virkelig hva en skikkelig god kristen bør gjøre i ulike situasjoner. Du burde kanskje bli biskop? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Beklager, du fikk bare 14 poeng (av 95 mulige)! Uff da. Kanskje du bare er litt hobbykristen. Hadde det ikke vært for flaksen hadde du knapt hatt ett eneste poeng. Det er åpenbart du aldri har gløttet i Bibelen engang. Litt Bibellesning ville gjøre deg godt. Og etterpå er du velkommen til å melde deg inn i Hedningsamfunnet. Skuffet over den høye poengsummen, men man kan fundere på testen sin seriøsitet. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Flott, du fikk 75 poeng (av 95 mulige)! Gratulerer, du er virkelig en god kristen og kjenner din Bibel. Du vet virkelig hva en skikkelig god kristen bør gjøre i ulike situasjoner. Du burde kanskje bli biskop? fikk du 75? hvordan i alle dager klarte du det??? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 77 poeng! De anbefaler meg til og med å bli biskop! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hmm, skal vi se.. Fikk 32 poeng da jeg svarte på personlig grunnlag (på de spørsmålene det var mulig) og 95 poeng da jeg svarte ut i fra hva jeg mener bibelen tilsier. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 85 poeng til en personlig kristen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nåja, du fikk ihvertfall 27 poeng (av 95 mulige)! Du tilhører midtskiktet, de hverdagskristne som Knut Bjørnsen så poetisk har formulert det. Hvis du i det hele tatt har en Bibel, har du i hvertfall ikke lest i den. Men frykt ikke, det er fortsatt håp! Nei, jeg har ingen bibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå