Gå til innhold

Hoste et spill på WC3

Anbefalte innlegg

Hey.

Her om dagen skulle jeg hoste et spill på WC3: TFT (hadde en venn på besøk). Jeg lot min venn stå for hostingen, ved at han fikk åpne portene. Det gjorde at han fikk hoste, og ikke jeg. Det har vi gjort mange ganger før, uten å ha hatt noen problemer med det, ved å sette tilbake portene etter han har dratt. Jeg åpnet portene ved å skrive inn min egen IP-adresse på adresselinja, hvor det kopm opp et vindu med UN og PW. UN lot jeg være blank, og passordet var alltid admin.

Deretter kom jeg inn på en side hvor jeg kunne åpne og lukke portene mine slik som jeg ville.

Men her om dagen(som nevnt), var min venn hos meg igjen, og vi kom ikke inn på siden. Hverken han eller jeg kunne hoste, og vi har ikke kunnet det siden. Dette har aldri skjedd før og jeg kunne trenge desperat trenge litt hjelp, ettersom ingen hoster spillene jeg vil spille :hrm:

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Internettleverandøren kan som aluxez så fint sier hjelpe deg med dette. Bare ring kundesupporten deres så hjelper de deg med å finne ut av problemet. Men du kan jo alltids prøve å restarte/reset-e modemet først. Er som regel kun en knapp på dem (gjerne bakpå) som man trykker inn for å slå av/på.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det vanlige er at ruteren blir satt tilbake slik den var når du fikk den. Å "restarte" routeren, altså å holde inne knappen hvor det står reset, er IKKE det samme som å slå den av og på.

Som sagt er det enkleste å ringe internettleverandøren din. Tipper at det er enten telenor eller nextgentel. Det er nemlig noen routere som ikke går ann å åpne fra din egen data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...