Ørnen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ok, tenkte jeg skulle bestille med en del dioder for å få andre farge på viftene, å da har jeg valget med å legge på en resistor for bruk ved 12V, 5V og 3,3V, noen måte å se på viften hva spenning dioden har? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tror ikke det. Men hvis du har tilgang til et mulitmeter kan du fint måle volten. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan se på feks performance-pcs.com. Hvilken tank er egnetlig ikke så viktig. Så lenge den ikke er laget av aluminium eller har 1/8" gjenger så vil det ikke ha mye å si. Bare surfe litt å se på hvilken løsning du evt liker. hvorfor kan man ikke ha Aluminium-vanntank? Lenke til kommentar
Toad Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Blander du blokker/deler av kobber med blokker/deler av aluminium blir det korrosjon. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Blander du blokker/deler av kobber med blokker/deler av aluminium blir det korrosjon. så det betyr at vis jeg har vanntank av aluminium og vannblokk av kobber så blir det korresjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå