Giallorossi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kan dessverre ikke se handlevognen, må nok ta et screenshot av det MCP 655 er en god pumpe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ser veldig bra ut det der. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Da bestiller jeg det, så ser jeg om jeg finner pumpen en annen plass. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ser ikke vifter i handlekurven hvis du ikke har da. Ser heller ikke et t-ledd for å kunne bruke fillporten. Men har du plass og penger gå for tank. Tar gjerne en time eller to å fylle en loop med fillport mens med en tank er det unna gjort på 15 min. Av pumper er egentlig valget meget enkelt. Enten 355 med custum topp eller 655. Ville først ha valgt først nevnte. Men hvis ikke den er på lager kan du fint gå for 655. Thermochill trippel 3x120mm Replacement Gasket for PA120.3 trenger du ikke. Det følger med en på selve radiatoren. Vis du evt. ikke vil ha en på hver side. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Vifter har jeg ja. Ok, så dropper da fillporten og kjøper en tank heller? Hvilken tank bør jeg kjøpe da? Har ganske god tid, så går for den første nevnte pumpen, venter til den kommer på lager, eller kjøper en annen plass. Replacement Gasket'en kjøper jeg bare i tilfelle jeg greier ødelegge den andre, vet aldri. Ellers ser vel alt bra ut? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du kan se på feks performance-pcs.com. Hvilken tank er egnetlig ikke så viktig. Så lenge den ikke er laget av aluminium eller har 1/8" gjenger så vil det ikke ha mye å si. Bare surfe litt å se på hvilken løsning du evt liker. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Nei der var det stort utvalg, bestille der kanskje, men fant denne radiatoren, ifølge dem er den bedre enn Thermochill sin, er den det? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 De yter omentrent helt likt. Thermochill er nok 0.5 grader bedre men der har vifte valget mer å si enn selve radiatoren. Slik at du vil neppe merke stor forskjell mellom de to. http://www.martinsliquidlab.com/ Meget gode tester av Martin på denne siden. Ikke alle radiatorene som er testet eller blokker men det er en del. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Huff, vanskelig å velge, iallefall når ingen har alt jeg vil ha på lager. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Huff ja. Det er meget irriternende. chilledpc.co.uk aqua-pcs.co.uk huff.. kunne flere shops før men har glemt dem.. Farsken.. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jepp, men nå har jeg bestilt radiatoren, slange og klemmer, så da mangler jeg bare, tank, blokker og pumpe, forhåpentligvis finner jeg en butikk som har det på lager. Fant forresten den pumpen dere mente jeg burde kjøpe, men er det noen av disse toppene som passer til den, har forstått det slikt at den helst skal være oppgradert. Her er pumpen jeg snakker om. Enda en ting som egentlig er det viktigste er jo hvilken type kjøleveske jeg skal ha? Endret 2. august 2008 av Ørnen Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Noen som vet, kunne tenkt å bestille før jeg skal ut i Nordsjøen. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 bare å bruke batterivann fra din lokale bensin stasjon. XSPC Premium Acrylic Reservoir XSPC Premium Laing DDC Clear Acrylic Top Disse to er de som yter best. Velg den som passer deg best. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Ok, men tenkte jeg skulle prøve med litt farge, er det batteri vann og en farge i tillegg? Hvilken merke på fargen er best i tilfelle? Edit: Det som så ut som en tank var en topp det og ja. Endret 3. august 2008 av Ørnen Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Den ene er en kobinasjon av topp og tank. Den andre er kun topp. Feser er gode farger. Har selv både svart, grønn og rød farge fra dem. Eneste er at rød fungerer best uten uv lys. Da den under uvlys blir rosa. Mens svart her helt spesiel:P Vanskelig å beskirve egentlig. Og grønn lyser godt opp under uvlys mens uten uvlys er det lite farge på den. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ok, har tenkt å ha rød farge, men har ikke planer om UV lys, så da skal det vel gå ganske greit. Men da får jeg begynne å handle litt, men ser på bilder at folk har vifter på begge sidene av radiatoren, er det nødvendig? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er ikke nødvendig men det vil jo selvfølgelig senke tempen litt. Men ikke mye. Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hva er den mest normale spenningen når det gjelder lys dioder på viftene i et kabinett? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vet ikke. Det er forskjellig fra hvilken type diode det er. Bruker å ligge på rundt 3.6+/- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå